Jirpo Hoppas och tror på vinst nu. Skulle kännas sjukt bra att få täppa igen truten på Kalles kaviar- snubben i båset.
Lokalpatrioten Jirpo Hoppas aldrig någon säger till hen att hen har sämsta möjliga frisyr om han inte vill förstärka sin flint. Edit: fan kallade hen för han.
P22 NorthLondonForever LIte så! Det är så jävla sorgligt hela skiten. Speciellt den här säsongen varit katastrof. Måste våga stå på sig.
VarmkorvMedSenap Kaotisk andra. Ser fram emot tredje. Att domarkåren i SHL är värdelösa har vi alltid vetat om dessvärre
Lokalpatrioten Usch vad jag avskyr detta sektpack, man borde tvångsförflytta svenskar dit för att bryta upp denna inavelssegregration! Kul iaf att de inte bara har sex fingrar, utan även kan gråta från pannan, spektakulärt! Det vill jag se en gång till.
LaumannBingo Håller med Tornberg i analysen av JPs tackling. SAIK spelaren måste skydda sig bättre (sätta emot). JP kan inte kliva in med axeln på det sättet när han ser siffrorna och ryggen. Markera närvaro istället för att trycka till och riskera utvisning/matchstraff.
LaumannBingo Cluben89 Från Tornberg: Rätt med matchstraff Från mig: Kan köpa ett matchstraff just för att JP kunnat agera annorlunda och undvikit att kliva in med ”kraft”. Men hade inte sagt emot om det stannade vid en 2:a boarding. Tycker absolut inte att det ska vara avstängning utan stanna vid matchen som det nu blev
Cluben89 LaumannBingo så det ska alltså aldrig spela någon roll att mottagande spelare agerar bristfälligt, enligt Tornberg då alltså… och så klagar folk på att det är mycket filmningar och skit och att spelarna inte längre lär sig ta emot tacklingar… kommer ju aldrig bli bättre om man fortsatt ”belönas” av att bete sig så… Svängigt nu…
8-0 2 frilägen och en hel del klara målchanser utan att trycka in pucken i mål, matchen hade kunnat se väldigt annorlunda ut