Lukkinen Fanteberg skiter återigen att bry sig om sin snubbe som helt omarkerad får styra in den. Underkänt
exile82 Hur många gånger fastnar vi inte i egen zon för att vi tar dåliga beslut eller bara är oförmögna att få ut pucken. Vi sätter oss själva i skiten. Det är för många som är för dåliga, ändå är det inte nattsvart
Malkin Pucken Bedrövlig beredskap från honom på vem han möter. Wagner senast, nu Nygård. Jävligt svagt må jag säga.
NorthLondonForever HlinkaHlavac Hultström måste bort. Alla säger att Hulta borde vara så mkt klass och en sån toppspelare. Men har han någonsin varit bra i LHC? Jag tyckte han var rätt kass innan han lämnade för Leksand. Och kan inte säga att jag såg överdrivet mkt av Leksand, DIF och KHL och var han nu varit så där har jag ingen uppfattning om hur han var. Och sen han kom hem har han 1-2 bra månader efter jul förra säsongen. Jag känner mig lurad.
MrNebbiolo NorthLondonForever Jag är helt enig. Hultström är lagets klart sämsta spelare sett till roll, lön och speltid. Helt överlägset.
NorthLondonForever edenbrah Stackars Elie att dra runt på Strandberg & Gallo Snart kanske Leier har frisknat till. Då blir det fart på’t. Han och Elie ska tydligen ha kemi och vara två satans lekkamrater. Sett glaset som halvfullt rätt länge nu. Idag har det varit tvärtomt sen jag vaknade.
Bowmore 2-1 målet är helt avgörande. En ensam FBK-spelare mot tre LHC-spelare i sarghörnet och ändå blir det mål några sekunder senare. Kreü direkt svag där i sargspelet när det är det som ska vara hans styrka. Det här försvarsspelet håller uppenbart inte när vi möter dom bättre lagen och blir ju inte lättare i ett slutspel.