TheDude Lukkinen Det känns som om detta kanske blir den knäpp på näsan som behövs för att LHC ska fokusera på försvarsspel på ett antal träningar framöver.
TheDude Lukkinen Vi får väl ändå hoppas på slutspel, men om vi väl tar oss dit så ryker vi direkt med detta försvarsspel.
Lukkinen Herregud! Nu störtade två försvarare på samma snubbe vilket lämnade bortre stolpe med två Färjestadspelare mot noll LHC-are….
P22 Jobbigt att vi släpper in så jäkla mycket baklängesmål. Målskillnaden kommer kosta oss på slutet garanterat.
NimaVonSlätta Hultström är beviset på att f.d Lhc are inte får komma till kontrakt till vilket pris somhelst. Jag har aldrig ens velat ha tillbaka Hulta till cluben för jag var alltid ansett att det bör vara så otroligt jävla lätt att få en bättre back till samma peng.
Lukkinen Skillnaden på hur lagen spelar försvarsspel är enorm. Vet vilket lags försvarsspel jag hade föredragit. Verkar inte påverka deras offensiv allt för mycket…
Kjeppkinesen Jag tappar verkligen allt hockeysug när vi förlorar. Äcklig medgångssupporter är jag. Vi är precis som Oskarshamn anno 2022. När det läcker bakåt, så läcker det rejält.