exile82 HOCKEY exakt så. Man hörde de drog igång, då gick jag fram till TVn för jag kände att nåt var på gång
Cluben89 Lukkinen han gav ju Rattie en klubba ÖVER rumpan efter den situationen för att kolla om han var ok iaf…
P22 Fyy faan! Så bra Elie. Kylig passning till Gallo. Skönt för Gallo som får göra mål igen. Viktigt!
alfie TheDude Fast vi har varit bättre på det i år än tidigare säsonger. Men bäst är vi uppenbarligen på att jaga
Kjeppkinesen alfie Fast vi har varit bättre på det i år än tidigare säsonger. Men bäst är vi uppenbarligen på att jaga Vi har väl bara förlorat en eller två matcher i år när vi gått in med en ledning inför tredje?
TheDude alfie Håller med allt är bättre denna säsong. Vad jag menar är bara att i ett slutspel möter man bara bra lag och de sätter de där frilägena. Ger man bort så många mål som motståndarna inte behöver spela sig till så blir det jobbigt.
Cluben89 Kjeppkinesen inte riktigt läge att bryna den traditionen mot tokjumbon… Edit: det vore vad jag skulle kalla inversen av topplagsbeteende…
cremator Kjeppkinesen Och av 18 matcher vi gjort första målet i har vi vunnit 16. Vi måste vara ganska bra på att spela på ledning. Statistiken ljuger ju som bekant ALDRIG!
alfie TheDude Ja, det är bara att kolla på matcherna mot Leksand och Växjö i Saaben för att se hur hårt straffade vi blir. Men tror inte heller riktigt på det här laget i slutspelet heller
alfie Puh! 😮💨 Nej, detta var sannerligen inte stabilt, men vi tar tre nödvändiga poäng och det är såklart det viktigaste. Skönt med en allt att vinna-match på torsdag nu.