LaumannBingo Stople in Nej han tillför noll nu men även när han bidragit tycker jag absolut inte att han är något att ha då han inte vet hur man försvarar vilket är rätt viktigt som back
Rob LaumannBingo Kvicknade ju till ifjol efter nyår, kanske dags att återupprepa det? Bedrövlig senaste matcherna….
LaumannBingo Rob Nu kanske jag är väl drastisk men sett till vad man betalar Hulta mot vad man får ut av honom (och vad man ändå kunde räkna ut att han skulle bidra med när han signades utifrån vilken spelare han är) tycker jag att han är en av dom sämsta värvningarna senaste åren
damphunden Hultström och Bystedt får gärna sitta och vila på bänken några matcher. Mestadels KATASTROFALT usel match av oss och domare. Ehn ska spela högre upp i kedjehierarkin! Leksands ”fans” sket ned sig och var tämligen tysta trots resultatet.
NimaVonSlätta Jag har och kommer typ alltid tycka att Hulta inte är värd pengarna. Killen kan göra något dunderår då och då men kan fan inte försvara för fem jävla öre. Hur van blev back i första taget är för mig en gåta.
Stople in Är det 68 eller 69 minuter utvisningar vi tagit senaste två matcherna? Eller ska man säga att domarna tagit.
Lukkinen Seriöst, har Färjestad vunnit en enda jävla gång när det skulle passa bra för oss? Det torskar alltid när vi behöver seger av dom. FAN!
P22 Rob Det är ruggigt. Ja det var det av Bystedt. Det kändes i luften att det var proppen ur när det var mål där. Sedan blev för svårt för oss komma tillbaks igen. Trubbigt spel men sista perioden var uppryckning men tyvärr ineffektiva sedan matchstraff. Det ska vara klar förbättring på lördag. Mot 3p.
Pucken 6 Poäng ner till att missa top 6, (-2 sen förra omgången) 15 poäng ner till missat playoff, ( 0 samma som förra omgången) 18 poäng till att missa playout (-3 sen förra omgången)
Metallica Första perioden var ju verkligen under all kritik. Visst att Leksand gjorde mål på varenda skott men sådana bjudningar håller inte mot topplagen. Bystedt ska försöka dribbla bort tre leksingar framför egen kasse liksom..
... Anonymous3 Jag har sett TIK och nåt mer lag göra det tidigare och tyckt det var helt jävla hjärndött då med….vi dominerade ju inte precis i tekningscirkeln idag heller, så helt jävla idiotiskt coachat.
P22 Blir lite orolig om Greco. Ge fasen han blir anmäld och får 3 matcher. Ser klart och tydligt att det var axel mot axel sedan förstärker han rätt mycket. Vilken pajas av domarna alltså. Är dom verkligen så blinda. Skrämmande.
SnipernPyatt2 Är ingen sjuksköterska men amputation är väl vägen att gå med tanke på den grova smäll han åkte på?
Kjeppkinesen Asså. Man får vara extremt färgad och enögd, det är charmigt. Men om vi ska vara seriösa för en sekund så är det en solklar knätackling. Det tror jag alla förstår egentligen va?
Kallzon Kjeppkinesen Ja, det är ju femma alla dagar i veckan. Greco blir arga eftersom han inte får med sig en utvisning i situationen före och vill köra över någon jävel. Den är inte snygg, lär bli några matcher