Lejon-Fantasten NimaVonSlätta Hahaha, älskart! Den serien ska jag lätt se! 😁 Edit: tillagd att börja kolla på, fan så gött. Tack ännu en gång.
exile82 NimaVonSlätta en av karaktärerna som säger det hela tiden. @Lejon-Fantasten “Fuckoff” är för en av skådespelarna samma sak som Jakob Eklunds “va fan”
Lukkinen Har personligen aldrig gett ett ruttet öre för Star Wars (den enda vettiga karaktären någonsin är Jar Jar Binks imo) men förstår att vissa hardcore fans blir glada av detta besked.
Jocke Lukkinen (den enda vettiga karaktären någonsin är Jar Jar Binks imo) Fy f-n. @lkpg__ Radera Lukkinen
Kjeppkinesen Lukkinen Nu tittar jag förvisso inte på Star Wars längre, men det glädjer mig ändå att en Star Wars-serie om kommunistiska och lesbiska space witches inte flög. There is still some good in this world.
Lukkinen Kjeppkinesen Nu har jag ju förvisso inte sett eländet men när du lägger fram det på det där viset är inte jag heller nämnvärt förvånad 🙂
Metallica Nils Nu håller jag på att se Konspirationen som finns på TVPlay de första 4 delarna, två delar till kommer under Juli. ja gillar man bra actiondrama/thriller så är den att rekommendera. https://www.svtplay.se/konspirationen Har börjat plöja denna serie och har väl typ kommit halvvägs. Riktigt bra tempo och handling i den! Sex stycken avsnitt betar man av ganska fort. Hoppas på fler säsonger.
Nils Metallica Har börjat plöja denna serie och har väl typ kommit halvvägs. Riktigt bra tempo och handling i den! Sex stycken avsnitt betar man av ganska fort. Hoppas på fler säsonger. Ja jag har sett hela och jag gillade den väldigt mycket, så som du hoppas av på en säsong 2 också.
NimaVonSlätta Jag har en jävla bra kom jag på. Tales from the tour bus. Två säsonger som berättar historier om olika musiker. Säsong ett handlar om country och säsong två om funk. Alla kommer vilja lyssna på country efter att de sett dem. Regissören säger ngt i stil med att han trodde att de riktiga gangstrarna inom musik var från rap innan han fick höra historier om country artister. I ett avsnitt skjuter en country sångare typ sin chaufför i örat för att han inte stannar på hans favorit hamburgar hak (eller ngt liknande). Tror faktiskt det är första avsnittet med Johnny paycheck. Enjoy (på max)
Nils Tunna blå linjen har startat med en tredje och sista säsong på SVTPlay. Första avsnittet i den tredje säsongen är tillgängligt nu. Säsongerna 1 och 2 finns fortfarande att se på SVTPlay. https://www.svtplay.se/video/jmydp9J/tunna-bla-linjen
Vinhandlarn Sillen kollade igår klart på looming tower, verkligen bra. Tack för tipset och kan starkt rekommendera andra att kolla in den
cremator Silo (spänning/scifi) säsong 2 finns ute nu. Tyckte första säsongen var bra! På samma streamingtjänst (Apple TV+) går även Shrinking (komedi/drama) som jag gillar skarpt.
klingan12 Nu har jag bara sett ett avsnitt men the penguin på HBO verkar galet bra. Bästa piloten på länge