P22 Högberg står i mål. Samma lag som sist. Skulle vilja ha Hulta med Fantenberg istället för Nyberg.
MTCluben Haha vilken jinx(?) en minut innan lineup. Riktigt tråkigt att Murenberg är skadad, hoppas det är en lätt skada.
Rob MTCluben Enligt Corren så kände han sig krasslig och får av säkerhetsskäl stanna hemma. Weigelt har lämnat efter sitt lån (tack Georg och tack Kristianstad!) och AAJ kliver in som extra forward.
Kallzon Haha, Corren blev kanske lurade totalt? De skrev ju att allt tydde på att Myrenberg skulle starta idag. Bergsten har tappat det
SargUt Kom igen nu Cluben!! Ta babianerna nu! Jag vill se Ljungh ge 110% i varje situation! Jag vill höra medgångssupportrarna tystna!
Metallica Kallzon Det var väl han som bröt några revben på Schira? Har för mig att han avslutade Hjalmarssons karriär också. Trevlig kille..
HNEZLXRD Örebro är ett spöke för oss, och ska vi ha en sportmössa krävs det 100% fokus från start och inställningen måste vara på topp.
SargUt Idag kan vi inte spela 15 min och glida 5 i varje period, Örebro är alltid hårt jobb, riv o slit. Kämpa nu Cluben!