Kallzon alfie Wagner gör det väldigt bra i boxplay tycker jag. I fem mot fem är han dock väldigt osynlig som sagt
LaumannBingo Kallzon Magnus Hävelid lyfte väl fram inför att han såg just Wagner som en av nyckelspelarna i boxplay det här året
P22 LaumannBingo det gjorde han. Tycker att han är en smart spelare och skicklig i BP har Hävelid även nämnts.
Kjeppkinesen Tror Bya skulle göra sig mycket bättre på en kant. När han kommer tillbaka vill jag se: Leier - Ljungh - Bya. & jag skiter fullständigt i vad Nordamerikas sämsta lag säger om det. Vi äger honom i en säsong till och då bestämmer vi var han ska spela.
Metallica Kjeppkinesen Tycker likadant. Bya är ofta alldeles för ojämn och nonchalant för att användas som en toppcenter. Tror också att han skulle göra sig bättre på en kant i LHC. Lite friare roll med fokus på mönsterbrytande offensiv, samtidigt som en annan pålitlig center får bära den kedjan.
Cluben89 alfie Han tog sig dock tillbaka och styrde undan avslutet i sista stund, så lite hård mot honom tycker jag nog att du är. I övrigt håller jag med dig, med tillägget att Wagner gör det bra i defensiven..
alfie Cluben89 fair enough, på båda punkter. Hade kritiska glasögon på mig igår kväll 🤓 Och visst, Wagner har en defensiv roll och gör det bra i BP, men utgår man ifrån att han gjorde 6 poäng på 7 matcher, också i en defensiv roll, ifjol som minderårig så tycker jag ändå det finns skäl att vara lite besviken på hans prestation.
HlinkaHlavac alfie men utgår man ifrån att han gjorde 6 poäng på 7 matcher, också i en defensiv roll Då spelade han med Bystedt och Leo Carlsson.
Kjeppkinesen Vilken hockeydag vi har imorgon att se fram emot! Matcher nonstop. Mitt tips inför morgondagen: Tyskarna skickar ut Norge efter sudden. Sverige kommer slakta Tjeckien och finnarna skräller mot USA. LHC vinner i Sundsvall och HV förlorar.
Kjeppkinesen Kjeppkinesen Mitt tips inför morgondagen: Tyskarna skickar ut Norge efter sudden. Sverige kommer slakta Tjeckien och finnarna skräller mot USA. LHC vinner i Sundsvall och HV förlorar. Fan också USA vänder. Jag trodde verkligen att jag var speciell där för en stund. 🙁
Lukkinen Men KUL! Det där jävla piratföretaget Viaplay har hijackat matchen (vafan ska de sno relevant sport för? Kan de inte hålla sig till orientering och fotboll och annat fullständigt ointressant tönteri?!). Tack och lov erbjuder de en provvecka innan de börjar stjäla pengar av en för sitt usla utbud men inte fan funkar det att kolla på matchen för det! “Just nu har vi problem med piratkanal 6!” Sug smutsig gammal getapung då… FAN!
Lukkinen Hahaha, nu verkar det tekniska löst men för att se matchen funkar det inte med provapåpaketet. “Du måste uppgradera!” Så fan heller, de asen får inte ett öre från mig!
Stolpe ut Lukkinen Du kan se Viaplay hockeyn genom att gå till kanaler i appen. Där väljer du bara tv6. Där ser du alla kanaler live.
Lukkinen Stolpe ut Yes, sändningsuppehåll där för mig över hela matchen. Går jag till “Sport” måste jag uppgradera paket. Finns inget för mig att välja tyvär
Lukkinen Stolpe ut Hahaha! Lösningen är att starta “Efterstudion” som ligger tidigare i tablån. Då hoppar matchen igång. Vilket skämt Viaplay är 😃
Stolpe ut Lukkinen https://www.aftonbladet.se/sportbladet/a/LlK391/strul-hos-viaplay-infor-sveriges-jvm-semifinal-mot-tjeckien