MrNebbiolo Har nog skrivit det en gång tidigare men jag hade fel om Russell, han är bland de bästa i laget nu. Ger allt för laget, täcker skott, skapar offensiva lägen och är smart överlag. Jag hade fel gällande att förlängningen där skulle bita oss i baken.
HOCKEY MrNebbiolo Kanske tidigt att avgöra, han har varit kass fler matcher än vad han varit bra sista året. Men just nu har jag liksom dig börjar mjukna i ärendet (efter stora ord) ifjol och i början på denna säsong. Oavsett är det så jäkla skönt att vi kan vänta in formen på spelade nuförtiden istället för att byta ut i desperation och för att få kortsiktig effekt.
jg Jag trodde länge att Gallo skulle hitta sin lekkamrat i Cluben men jag hade fel! Känns som denna kamrat finns någon annanstans…
TheDude Edit: Jag hade fel, då jag skrev kommentaren i fel tråd så jag raderade innehållet och skrev detta istället. Går det inte ta bort ett inlägg?
alfie alfie Jag dömde ut värvningen av WWK men han har varit klart SHL-mässig! Jag hade fel om att jag hade fel. Alltså hade jag rätt från början.
MakeClubenGreatAgain alfie jag skulle skriva exakt samma inlägg. Både första och andra gången. Men du var före. Jag har verkligen haft fel om WWK i år. Flera ggr om. Men jag antar också att jag hade fel om jag trodde att jag skulle vara före någon (kanske i synnerhet dig) om denna (eller dessa) felaktiga antaganden. Meta-fel.
MrNebbiolo Kapten Duck Jag trodde WL äntligen hade hoppat upp från sandlådan och skapat lite professionalism men jag hade verkligen fel.
Jordfräs Jag trodde aldrig @Kjeppkinesen skulle komma med några av de mest insiktsfulla genomtänkta inläggen och åsikterna i en seriös diskussion. Jag hade fel. Stort tack för din tydliga ståndpunkt i frågan om hur supportrar bör bete sig!
Kjeppkinesen Jordfräs Jag trodde aldrig @Kjeppkinesen skulle komma med några av de mest insiktsfulla genomtänkta inläggen och åsikterna i en seriös diskussion. Jag hade fel. Tack! Det trodde inte jag heller. När jag är “voice of reason” så borde det gå upp för alla vilken otroligt låg nivå det är på den här diskussionen. Det är så enkelt att vara på rätt sida här, så inte ens jag kan misslyckas.
PersonligaPersson Kjeppkinesen När jag är “voice of reason” så borde det gå upp för alla vilken otroligt låg nivå det är på den här diskussionen. @Jordfräs @Kjeppkinesen är vår captain. Är någon taskig med honom ska jag gå på evenemang och vara tyst, obstinat och hata på alla som undrar varför jag gör som jag gör. Huruvida han brutit mot lagen spelar ingen roll, han är vår topp 1!
exile82 Kjeppkinesen Tack! Det trodde inte jag heller. När jag är “voice of reason” så borde det gå upp för alla vilken otroligt låg nivå det är på den här diskussionen. Det är så enkelt att vara på rätt sida här, så inte ens jag kan misslyckas. Jag är inte förvånad, visste att du hade det i dig
Kjeppkinesen PersonligaPersson Haha! Tack broder! Du är ju min högra hand. Vi backar varandra oavsett. Vi mot världen. Fuck alla andra! För tystnaden, för LHC!
Kjeppkinesen Lukkinen 🙁 Trodde att det var du och jag… 💔 Just fan! Nu blev det dumt här. Hmm. Nu måste jag nog gå och slå ner en polis för nu uppstod en situation som jag inte kan hantera.
PersonligaPersson Lukkinen Trodde att det var du och jag @Lukkinen du är gudfadern, ohotad, måttstocken. Vad vi dödliga gör på sidan om skadar ingen, men vi släpper det asap ifall du vill ha exklusivitet.
Kjeppkinesen Sillen vänstrar du din jävel…. Jag då..? Finns det stjärterum (det finns alltid plats för en till) så finns det hjärterum. 😍