Lukkinen Har vi helt slutat spela försvar nu eller?! Först skiter ALLA i att gå på Pooper och sedan ger vi Gabbe öppen gata. FÖR I HELVETE!
Vtown HlinkaHlavac ja tyvärr ! Lite svårt se den förlängningen men kan vara lite 2 för 1 inblandat( brorsan) . Men någon som vart kass e hultström ! Vart har han varit sista 10 matcherna ?
Kjeppkinesen HlinkaHlavac Jag säger inte att Myrenberg är en dålig målvakt men fan vad osäker han ser ut. Japp. Känns extremt yr och opålitlig , det har jag alltid tyckt. Blir livrädd vid varje skott han får emot sig.
Cluben89 P22 Nej, fram till 1-0 ser det ganska kontrollerat ut ändå… Växjö mycket mer tid i vår zon förvisso men kändes inte särskiljt farliga, sen bam bam 2-0 lite från ingenstans, känns som en typisk match mot lejkers…
Bramhult Lukkinen Tack som fan. Inte orkat engagera mig här på många år, mitt gamla konto blev av ngn anledning låst nån gång när Slava Lener fick gå för sisådär 15 år sedan. Lukkinen
Lukkinen Vi får skylla oss själva. Vi gav bort allt initiativ med två fullständigt efterblivna utvisningar och då blir det svårt att ta över spelet borta mot Kommunen. Extremt dålig disciplin på #6 och #77
Tistismet Jahopp slå undan skridskor för motspelaren får man alltså också göra om man spelar i blått.
Mosvaka Solklar Crosschecking på Russel där… edit: Och solklar tripping på Broc direkt efter… Kul att ha jämna objektiva domare…
Lukkinen En duktig crosschecking i ryggen på Russel som domarna av bekvämlighetsskäl valde att blunda för
Mittzon Får ju inte med oss ett piss från domarna heller. Lowes crosschecking ska inte gå att missa. Ingen bra period där vi fortsätter vara extremt passiva.