Cluben89 Så jävla tama straffar… ser så sjukt jävla nochalant ut… USCH! Kombinera denna OT med dessa straffarna… det är så jävla långt från topplagsbeteende fy fan…. Så jävla trött på att det ska se ut så…
Jocke Cluben89 det är så jävla långt från topplagsbeteende fy fan…. Så jävla trött på att det ska se ut så Vi är inget topplag. Har du förövrigt sovit i fem år? Fattar nada av det där inlägget.
Stople in Varför lägger little en straff? Han har väll gjort ett mål på straff sedan växsjö var i allsvenskan typ Jo ett mot Malmö, tror det var 2019, när han missade pucken och den gled in mellan benen på målisen
Lukkinen Stople in Varför lägger little en straff? Mycket handlar om att ens vilja lägga en straff. Många spelare skiter knäck av tanken.
Kjeppkinesen Kjeppkinesen Jag vill så gärna att vi vinner (tar poäng iaf) idag. Helgen blir så mycket trevligare. Känns ändå alltid jävligt surt att förlora, trots en poäng. Mycket fin bortamatch trots en usel förstaperiod.
Hotspurs Måste vara nåt fel i huvudet på den där Westberg chattrar ta mig fan hela tiden om allt och inget.. ..
Mosvaka Jag må ha losermentalitet nu men 1p borta efter att ha legat under med 2-0 efter 1a är jag väldigt nöjd med. Speciellt mot plastlakers.
Rob OT och SO var ett sorgebarn i fjol, lite bättre utdelning denna säsong men detta påminde om fjolårets tafatta jakt på extra pinnen. Nåja, poäng borta mot Växjö och det utan ett enda PP. Det tar vi med oss.
NorthLondonForever Vad är det för jävla usla straffar. Starkt ändå att vända i tredje. Ändå surt att torska men går väl inte att vara alltför besviken så som matchen blev
Lukkinen Jahopp. Några punkter på det här då: Vi hämtar upp 3-1 i sista och räddar poäng. Grymt! Vi är det bättre laget i 2:a och 3:e. n0ll PP för andra matchen i rad. Skärpning domarna! Den långtidsskadade jäveln har aldrig sett friskare ut Har aldrig sett en så gles “fullsatt” arena förr Väsksjös publik är rakt upp och ner patetisk Riktigt skönt för Hävan att han äntligen fick hänga en! Dock riktigt oslipad utvisning i första… …och även Leier pausade hjärncellerna med en efterbliven Har Jörgen Jönsson någonsin varit rödare? Grymt av vår klack som var de enda som hördes matchens alla minuter. Eloge!
Cluben89 Jocke Nej , jag är fullt medveten om att vi inte är ett topplag och med inställningen att man är skitnöjd med att få med sig 1 poäng och sluta spela i OT och straffar så lär vi heller aldrig bli det…. Typiskt losermentalitet som jag trodde alla var överens om att vi behöver få bort..
Cluben89 Lukkinen möjligen i en OS-final eller dylikt… har man inte psyke för att lägga straff i grundserien då ska man nog fundera på vad man valt för karriär…