Nu kollat om hela matchen innan frugan vaknar och skönt för man kan kolla efter lite annat.
Enda negativa, starten igen, första halvan av första perioden är förutom PP inte speciellt bra och ett mindre skadedrabbat lag hade sårat oss mer, här finns att jobba med under uppehållet.
Strandberg-Ehn-Bouma, jävla kanoninsats kort och gott. Gnugg, hårt när det behövs. Bouma bär in pucken tre gånger i offensiv zon i första när spelet hackar en del.
Högga, gött att han får studsa tillbaka direkt, det blev rätt val.
Worge, gillar verkligen vad jag ser, att vi har honom även nästa år på den låga lönen är ett sjukt jävla kap. Vilken kille! En typ vi saknade förra året.
18-61-39, leading line, de är skickliga, farliga och även jobbiga att möta, Elie kan grisa ordentligt när det behövs.
Hävelid, sa det sist killen behöver coachning, självförtroendet är helt på botten. Vi tappar en riktigt skicklig spelare här. Känns onödigt, hoppas Jeff kan jobba extra med honom över uppehållet. Vi behöver honom verkligen som spelartyp över säsongen.
Nyberg, jag är inte sämre än att jag också kan berömma när det är välförtjänt. Tror petningarna gjort Nyberg oerhört gott. Spelar med hjärta, rejält och lite småfult också. Har gjort det kanon sista två matcherna.
Det märks att grabbarna har självförtroende och roligt tillsammans, dessutom ska Greken in på detta, viktigt nu för Östman och gänget att lägga pusslet. Tuffast möjliga med omstart mot FBK. Vi ses då i SAABEN.