NorthLondonForever
Nej givetvis är Nybergs kontrakt också jobbigt men hans 130-150 är ändå tvåa för mig.
Jag har ändå goda referenser på att Russel är högre än de 160 höken skrev som sagt och då börjar man ändå titta vad man kan få för runt 180-200 i månaden i ligan. Russell har betalt för att vara en toppspelare i vårt lag, det var han inte förra året och är verkligen inte iår.
Köper att jag är hård men försöker också hylla som med Jeppe nu som tvärtemot Russell tagit sin utmaning från förra året och varit grymt bra. Dessutom tycker jag även Bystedt knutit näven och kör på, tog petningen på rätt sätt och gnuggar på. Killen är ändå 04a. Jag tycker ändå vi måste kunna ställa krav och slut med saft och bulle. Enligt min excel ligger Färjestad på runt 53,5-54, höken sa 52-53 och enligt min är LHC på 56 och höken säger 57. Fan visst vi får överbetala säg nu med Greco 57 och FBK är 53. Det är ändå FYRA miljoner. Vi måste börja syna och därmed ställa krav att betalar vi bra deg ska det också ge en prestation. Där har jag dock också hört precis som flera andra sagt att Stålhammar och även PJ redan innan ställer helt andra krav och även ifrågasätter när man inte presterar men försöker samtidigt hjälpa, hitta lösningar och bygga upp givetvis.
Jag tycker dock att även vi som håller på LHC och rent ut sagt lever för laget också fått lite loosermentalitet. Man låter saker passera. LHC är inte ett kompisgäng som lirar hockey, det är elitidrott på högsta nivå i Sverige. Tredje eller näst bästa ligan i världen. När jag funderar och tar in det blir svaret för mig att kraven från oss också måste vara högre. Speciellt när man ser att andra i laget tar sig i kragen och visar den förändring som krävs.