Ja jag sa att jag skulle vara nöjd om vi gjorde ett mål mer än Rögle, och det gjorde vi ju. Fast jag är inte nöjd hur vi framförde denna match, så här usla är vi faktisk inte. Men ändå vi tog de tre poängen vi behövde, så lite smolk är det i bägaren, även om den är halvfull. Man känner sig lite tom efter en skitmatch, fast ändå lite glad över en vinst.
Ja kedjan med Bouma, Ehn och Strandberg har verkligen hittat varandra. De ska ha all cred som de är värda, helt underbara när många andra spelare underpresterade. Sedan var det härligt att se att Bouma fick sätta sin första i LHC dressen, det var han verkligen värd. Ja med Bouma så lyckades PJ i sitt arbete att träffa 100% rätt, Bouma är bättre än vad jag hoppades på när han presenterades för oss.
Det är bara att ta nya tag till nästa match och vara mer på tå i 60 minuter. Kan bara laget skaka av sig denna match så kan vi nog ta en till vinst. Poängen måste in på vårat konto, och klarar vi det när vi spelar som skit, så bör vi med lätthet ta tre poäng när vi kommer upp till en normal nivå.