Vinhandlarn Jävligt skönt med mål så att man kan släppa den stenen från axlarna, panik har man haft nu halva matchen
P22 Underbart! Ehn kedjan bästa ikväll! Skönt att se Strandberg spela smart. En underskattad spelare. Mycket bättre spelare nu än förra.
alfie Hmm…. Nae, ingen bra match från oss, men riktigt jävla viktigt med tre poäng. Tack Högga återigen.
exile82 alfie Nae, ingen bra match från oss, men riktigt jävla viktigt med tre poäng. Min känsla också, starkt att vinna poängen men insatsen är ett steg tillbaka tycker jag. Första 20 är okej, sista 40 är bara för svagt
edenbrah När vi väl skapar något idag är vi heta, utöver det mkt mellanmjölk! Tycker dock Myrenberg gör en stark insats idag
P22 Dålig match av LHC men starkt att vinna ändå. Började väl bäst men sedan blev det för mycket spelet i BP och allt möjligt. Då tappade LHC spelet. Rögle gjorde en bra borta match på slutet.
Mittzon Förklara gärna hur det inte blir utvisning med 6 sekunder kvar? Tröttsamt när regelboken struntas i under avgörande lägen. Högberg kung som vanligt. Insatsen mer eller mindre usel i övrigt.
BK_Robbi Mittzon Samtidigt ska vi vara glada över att videogranskningen inte kunde avgöra om “hela” pucken var över mållinjen. Från min TV-vinkel såg den ut att vara det… Kan ha fel, men ändå.
Metallica Har klagat en del på Strandberg den här säsongen. Ikväll gör han en av sina bättre matcher i LHC. Det är väl han och Högga som vinner matchen åt oss. Rögle såg kroniskt ineffektiva ut.
BK_Robbi Metallica Fattar inte riktigt kritiken mot Strandberg. Han är spelintelligent, kreativ m.m. Att sedan andra inte riktigt hänger på är inte hans fel. Visst, det är ingen Crosby eller annan högoktanig lirare, men blicken och kreativiteten har han.