Kjeppkinesen [raderad] det där var fantenbergs fel och inte Nybergs Fast när Nyberg tappar pucken så blir han helt yr och jagar allt och alla förutom sin gubbe.
P22 Vad fan gör backarna. Fantenberg passa till Nyberg sedan slarvar dom bort där. Där blev det avgörande.
HNEZLXRD HlinkaHlavac Japp, man kan tro att Nyberg gått runt i forumet och snott fruar från folk. Det där är bara på Fantenberg.
[raderad] Kjeppkinesen tro mig jag vill inte heller ha Nyberg på planen men det där var fortfarande fantenberg som slog en idiotisk passning.
LaumannBingo Om nån lägger det där på Nyberg har den förbrukat sin rätt att tycka saker om hockey pga extremt dåligt hockeyöga 🫢
Kapten Duck LaumannBingo Ber om ursäkt om jag tycker det ligger på #28. Vill fortsätta kunna tycka. Men då ändrar jag mig och lägger det på Östman som ens spelar #28. Förlåt.
Rob Sånt jävla slarv, andra bjudningen… dom är för bra, väljer man att lägga ut röda mattan till dom så smäller det direkt. För dåligt!
Kjeppkinesen [raderad] Jo, visst. Fanten gjorde bort sig, men det gjorde även Nyberg. Men Nyberg kan man förlåta lite grann nu när han betalade med sitt knä.