Ndur Jocke Dåliga lag, bottenlag, sprattlar till då och då på hemmais. På bortaplan går det inte att gömma sig. Det ligger mycket i det tycker jag. Att vi aldrig vinner mer än 1-2 matcher i rad är ju inte bara för att LHC har dålig inställning eller blir bekväma så fort vi vinner en match, utan mest för att vi konsekvent har mindre än 50 % chans att vinna på förhand.
NorthLondonForever Ndur Samtidigt, vad är vår game plan på bortamatcher? Passivt igelkottsförsvar på mellis kan omöjligen vara bra ens för ett lag med bra spelare.
Mittzon Ndur +1.Det här laget har så enormt mycket större problem än att spelarna får hybris efter en vinst eller att det finns “brist på vilja”. Mörker. 9 omgångar in och allt förutom målvaktsspelet är mil ifrån godkänd nivå. Värst av allt är väl att ingen i föreningen riktigt verkar ta våra problem på allvar utan står och pratar om ineffektivitet och att vi måste våga ta hos in på kassen.
HNEZLXRD Haha man ligger under med 2-0, och man kan ju tro att man ska visa lite jävla desperation. Men nej, man åker och väntar på slutsignal. Skitlag.
Rob För mjäkigt, Wagner kunde ta en meter till och fått ut pucken. Istället tillbaka pressade i 1 min i egen zon. Vi måste bli rejälare och bättre där!
HNEZLXRD Alltid när JJ möter oss, hittar han sätt han själv inte ens vet om att rädda pucken. Vet inte om det säger mest om honom eller om oss.
Stople in Fan vet om jag inte byter kanal snart. Usel vilja, uruselt spelidé. Tur Timrå inte heller imponerar. Timeout, gör om och spela rejälare. Vill inte se våra spelare glida runt och titta puck När per Svensson ser ut som U Bolt, då är något jävligt fel
MrNebbiolo Riktigt sjukt hur mycket på utsidan vi är, många som återigen är totalt värdelösa. Bystedt har inte ett rätt som vanligt iår.
Rob Lukkinen Inte en enda skråma efter den höga klubban som han gnällde över, inte undra på att primadonnan vände hem till Timrå än att försöka lyckas därborta.
Heleuuuka Känns det inte som en jävligt avslagen match åt båda hållen? Mycket bandysvängar, utsida och sargpassningar. Timrå imponerar föga med den trupp dom ändå har. Kan vi hitta något jävla sätt att sluta vara bekväma i sista och gå på mål har vi alla chanser.
Ndur NorthLondonForever Nej, jag menar det. Jag tycker ju inte vår gameplan på hemmaplan heller knuffar oss över 50 % i vinstchans i speciellt många av säsongens matcher.