... edenbrah jag har några vaga minnen från tider när vi hade ett eget spel. Jag minns det som att det faktiskt var kul att titta på hockey då.
... Rob är det inte rätt typiskt Lhc numer, enstaka spelare kan göra jävligt bra insatser - men aldrig flera samtidigt eller laget som helhet.
saabarnisaaben Malmö har imo fått enkla men ganska turliga mål, studsar rätt för dem vid varje mål. Finns en helt annan kämpaglad i grabbarna, tror vi vänder! För övrigt är ju Jörgen Larsson otroligt kass, han borde hålla sig till korvgubben.
Jirpo Totalt värdelös period av oss. Visst, ser lite tjusigt ut, vi har säkert bra stats osv. Men spelar ingen roll för vi hittar en väg att förlora. Det ända positiva är att Ehn verkar ha vaknat till liv.
SIFFET Fattar ju varför Klas parkerat bussen på bortamatcherna för när vi försöker anfalla idag så läcker det ju ännu mer bakåt….
Kallzon Så trött på Bystedt. Fem raka förluster och en viktig match på hemmaplan, där man VET att inledningen/första målet är viktigt. Då åker han med huvudet under armen och bara låter dansken åka som han vill. RIDÅ!!
Kjeppkinesen Kallzon Så trött på Bystedt. Fem raka förluster och en viktig match på hemmaplan, där man VET att inledningen/första målet är viktigt. Då åker han med huvudet under armen och bara låter dansken åka som han vill. RIDÅ!! Sådär dåligt betedde han sig inte på hela förra säsongen. Förstår inte vad som har hänt där.
HOCKEY Stople in Törna har gjort en riktigt bra första period Byt ut riktigt mot ganska så är jag beredd att hålla med! In med en snabb nu så man får lite hopp!
alfie På bortaplan parkerar vi bussen och har ingenting framåt. På hemmaplan tokkör vi och blottar oss fullständigt bakåt. Kanske kan gå att hitta ett mellanting eller vad säger du Klasse? Lite balans i avvägningarna etc
LaumannBingo Missar första perioden, hur ser det ut? Är 1-3 rättvist sett till matchbild? Sen är det ju svårt att hänga med när målvakten ligger på 57%…
Kjeppkinesen LaumannBingo Är 1-3 rättvist sett till matchbild? Nej, 1-1 hade varit mer rättvist. Men försvarsspelet på målen vi släpper in är brutalt dåligt
PuckOut Vi har inte råd med att Bystedt är dålig, han måste steppa upp o det jävligt kvickt!! Har bruden gjort slut eller vad har hänt?
TheDude Kan vi önska oss lite försvarsspel, tuffhet runt kassen, nogrannhet runt linjerna och en stor klick tålamod? … då startar vi andra perioden.