En besk salva till LHC från Pasic. Tycker inte han fick chansen här. Det tycker jag nog att han fick men tog den inte.

Jag kommer inte riktigt ihåg när det begav sig, kanske kan någon hjälpa mig, men fick inte Pasic ändå en del tid att försöka spela in sig och utvecklas i LHC? Jag kanske minns fel.

Reagerade på att kommentatorn försökte fiska ut löpsedels rubriker av Pasic i intervjun precis, där Pasic själv ansåg han inte fick en ärlig chans i LHC.

Alla bra spelare har spelat i Linköping men bara de dåliga blir kvar.

Vi är SHL:s största och enda farmarklubb.

Östman relativt nöjd med säsongen hittills i införintervju…

Vinner vi ikväll så går jag bakis till jobb imorgon.

jg

Förutom i dom matcherna vi fått stryk😅

HOCKEY Öhlund är beredd med matchstraff och avstängning så fort vi rör honom

Den där kärringen där uppe i norr har tryck i pipan iaf, glömde sätta i hörselpropparna även denna gång

För övrigt tredje matchen i rad med just Öhlund. Vad är grejen? Vi inledde med två raka Sjöqvistmatcher och nu detta. Känns som att SHL vill oss illa.

Vad är det för särskola på ståplats?

Man ska inte vara nöjd efter 4 raka förluster. Man ska aldrig vara nöjd oavsett hur det går! Typiskt LHC

jg Kan skylla på att det inte fanns någon buss att kliva av 😉

• jg gillar detta

jg De har inte kommit igenom security checken… 😉

• jg gillar detta

Myrenberg fortsätter med att slå galna passningar.

Återkommande tema den här säsongen; alla svårmotiverade icings. Så jävla kul är det väl inte att ta teket i egen zon?

Än så länge står vi upp 100 gånger bättre än vad HV gjorde.

Håll i pucken mer. Dumpa inte pucken