[raderad] Pucken klarar inte av den där mentaliteten? Vi ska alltså gå in och tänka äsch får vi en poäng med oss så är det okej? Vi har inte en chans, vi har inget spel. Ingenting
Pucken [raderad] nej men man kanske inte ska gå in i matchen och tro att vi ska tok dominera över dom 3 lagen och gör vi inte det så är hela säsongen över
Bowmore Lukkinen Vet inte om det hjälper så länge vi har det här spelsystemet som är ett totalt haveri.
East Kan någon bara visa nån form av känslor i det här laget? Dra på nån en smäll eller vad som helst, det är så jäkla lamt
Strategen East Det gjorde ju Elie och fick 2 min. Men jag håller med. Sluta knyt näven i fickan. Visa lite jävlaranamma!!
alfie Pucken där har vi losertalket igen! Näemen vi har visat fina intentioner denna veckan! Och bortsett från de fyra målen så håller vi nollan idag
Pucken alfie Jag har inte sagt att vi har spelat bra men det är mer snacket om att vi är värdelösa när vi inte dominerar matcher mot topplagen, Vi är inget topplag och tror man det har man lurat sig själv vi har haft chansen att ta poäng både mot Frölunda ocH Färjestad om vi hade haft en något så när konsekvent domare, Luleå borta har vi ens tagit 5 poäng sammanlagt på 10 säsonger
Lukkinen Kräftgången fortsätter, man blir knappt upprörd längre… En poäng dessa tre bortamatcher är en mer än jag räknat med. Bara en sån sak… Femte raka förlusten nu, en tiondel av säsongen vi förlorar i rad Vårt BP är hemskt! Vårt PP är om möjligt ännu sämre Ikväll släppte även vår målvaktsfantom enkla mål Hönsgård i försvaret Fantasilöst framåt Hur fan ska vi vända detta? 111:e seriematchen med Östman och fortfarande har ingen en aning om hur man ska spela Det var väl allt, typ.
[raderad] Pucken vem har sagt att vi ska tokdominera? Vi är värdelösa? Vi har 6 poäng på 7 matcher och vi spelar lika pissdåligt som förra året? Vad är det ni ser egentligen som är bra? Fattar ingenting
Jirpo Vi är så fantastiskt ospetsiga så att man blir mörkrädd. Om inget drastiskt sker med nya spelare/tränare in eller att vi snabbt ändrar vårt spelsystem (om vi nu har något?) så kommer detta barka. Det är forfarande tidigt in i säsongen, men PJ måste börja agera nu.
alfie [raderad] Vi har 6 poäng på 7 matcher Och sorgligt nog är det faktiskt i överkant. 4 poäng hade varit mer logiskt mtp HV-matchen
Stople in Nyberg har inte varit någon stjärna förut. Men i år har han blivit klasser annorlunda, tyvärr sämre. En tränare med stake skickar upp Russel, Ehn , Nyberg på läktaren. Sett till lägsta nivån individuellt är det för dåligt.
Malkin Som att ineffektiviteten är det stora problemet i den här matchen, Östman….. Skapliga insatser. Ja men vad bra då.
NorthLondonForever Pucken på dom här 3 sista borta matcherna är 1 poäng mer än vad jag hade räknat med Du slår nog tyvärr huvet på spiken på hur det har blivit. Varje vecka tittar man på veckans matcher och varje vecka tänker man ”vilka av dessa ska vi kunna slå, blir nog tyvärr bara 1 poäng” oavsett vilka vi har på programmet. Vi har blivit en förening, såväl själva klubben som fans, som inte tror på vinst i en endaste match.
Jocke Pucken 1 poäng på dom här 3 sista borta matcherna är 1 poäng mer än vad jag hade räknat med. Det säger ju egentligen allt. Inser du inte själv hur illa det är om dina förväntningar är så extremt låga?
Lukkinen Vi får återigen förlita oss på andra resultat! Hoppas att CSKANK mosar Könjöping, Färjestad gör kaos med Gatstens IF och att Babianrövarna förvärrar krisen i OJK. Inte otroligt ändå. Tänk om man kunde förlita sig till sin egen förmåga för en gångs skull istället för att det till slut finns två lag i serien som är sämre än oss?
Metallica Missade tyvärr matchen. Valde att glo på Ryder Cup istället. ⛳ Verkar som att hela föreningen går och väntar på nästa års golfsäsong redan nu. Luktar fortfarande kval om detta lag.
Bowmore Metallica Det gjorde du rätt i. Matchen var en kopia på dom senaste 4 matcherna, uddlöst framåt och virrigt bakåt. Vi var inte ens nära den här gången heller tyvärr.
jg Metallica Missade tyvärr matchen. Valde att glo på Ryder Cup istället Det gjorde du rätt i - själv droppade jag av efter halva matchen och sitter o myser över att Manchesterlagen tappar poäng i PL….