statistisk_urladdning East De skrev i deras livechat för silly att podden spelades in för flera dagar sedan. (sen på bollen)
alfie Fy fan, det här är tortyr. Vrana känns lynnig. Står han för sitt ord? Får upp vibes från Jerry Maguire.. ”i don’t do contracts, but what you do have is my word. And it’s stronger than oak” och sen BAAAM! Stab i ryggen. 🤮
Lukkinen Det kan ju potentiellt vara så att det inte är Vrána själv som är anledningen till att påskriften dröjer. Har Cluben fixat allt från sin sida? All finansiering säkrad till 100%?
Lejon-Fantasten En tätort på en slätt Ingen hint ännu, vilket dem brukar gå ut med 30 min-1 timme innan en presentation.
Metallica Knäpptyst än sålänge. Antingen för att dom skriver kontrakt eller enbart för att Vrana funderar på om han återigen ska följa och avfölja LHC på Instagram.
Kjeppkinesen Metallica . Antingen för att dom skriver kontrakt eller enbart för att Vrana funderar på om han återigen ska följa och avfölja LHC på Instagram. Han har alltså avföljt igen? Det måste ju vara troll?
Lejon-Fantasten Kjeppkinesen Ja han (Jakub) har avföljt oss igen. Däremot så följer hans flickvän fortfarande oss. Det blir nog inget nu vid 13.00 iaf, annars borde LHC hintat om en presentation 30 min - 1 timme innan.
HNez Hagel-Harry Eller så vill man göra något större av det hela. Detta är ju en av våra största hemvändande någonsin, därför tror jag att man vill ha honom här för att göra något extra. Blir en gnutta besviken om man bara släpper ett inlägg med en bild.
Kjeppkinesen HNez Detta är ju en av våra största hemvändande någonsin, därför tror jag att man vill ha honom här för att göra något extra. Blir en gnutta besviken om man bara släpper ett inlägg med en bild. I det här läget skiter jag i hur han presenteras, bara han presenteras. Det börjar ju helt klart spåra nu igen med alla dessa avföljningar. Det är ju inte normalt nånstans.
Lukkinen Att han inte presenterats än är nog ett tecken på att han inte är klar än. Någon/några detaljer verkar återstå.
Kjeppkinesen Lukkinen att han inte är klar än. 😂 Jag får nya diagnoser som inte har existerat förrän nu.