ananas Kjeppkinesen Det som är riktigt positivt är att det låter som han har stora ambitioner att ta sig tillbaka till NHL. Lär inte komma hit för att varva ner. Det är väl därför han tvekar på Cluben, han vill inte riskera att traggla i ett bottenlag en hel säsong, då minskar chansen till NHL-spel nästa säsong.
Kjeppkinesen ananas Det är väl därför han tvekar på Cluben, han vill inte riskera att traggla i ett bottenlag en hel säsong, då minskar chansen till NHL-spel nästa säsong. Precis. Nu ökade chanserna lavinartat för en topplacering!
MTCluben Jag är så beredd på att vakna upp imorgon med att det visst inte var 100% klart… men jag väljer att lita på informationen här. Välkommen hem, #13!
Kjeppkinesen Stolpe ut Känns inte så spännande längre att se senaste Bond filmen på tv:n ikväll🥴 Det är ju för att man vet slutet på den sagan. Den här saga däremot kan sluta hur fan som helst!
alfie Ha! Det händer! Vranaaaaa!!! Älskar att läsa att han tvekar för att vi är ett bottenlag och att han vill tillbaka till NHL. Kommer va en toppmotiverad herre med kapacitet att va bäst i SHL.
SargUt Tror på det när det visas i offentliga kanalerna. Jag följer också Cluben på Instagram men inte fan tar jag plats i laget för det.
alfie Odds på att Abris, Ros och grabbarna kommer lyckas placera Vrana utanför topp tio när de ska summera bästa värvningarna? Till förmån för typ Justin Kloos 😆
Kallzon alfie Deras topp 10 bästa värvningar. Bäckström Bäckström Bäckström Bäckström Bäckström Bäckström Bäckström Bäckström Bäckström Bäckström
Mittzon alfie Wennerholm har Vrana utanför topp 10 med motiveringen att främlinglegionen inte behöver ännu en spelare utan svenskt pass.
Clubarn Leksand kval tillsammans med??? Vi ska inte vara i närheten av bottenlagen med nu Vrana i truppen också. Topp-6 som sämst.
Kjeppkinesen Clubarn Topp-6 som sämst. Målet ska vara att undvika kval och ingenmansland. Mer än så ska vi inte ens hoppas på. Clubarn Leksand kval tillsammans med??? Könjöping eller Sundsvall