Metallica Är det verkligen idioti att värva en av ligans mest spelskickliga backar? Såg att han tacklas en hel del också, så man skulle få in en fysisk dimension där.
Det jag tycker är idioti är att värva en spelare bara för namnet. Nu är vi lite på samma ställe som med Heljanko & Shore, fina namn men är det vad laget är i behov av? Sen gör självklart Lennström alla lag bättre om han spelar.
Vi har redan vår ledande back som är extremt skadebenägen, att då värva en till som är likadan? Jag är tveksam.
Vi har gnällt om att spelare är ute och ränner, är det då verkligen rätt att ta in en spelare som varit på droger & verkar vara lite strulig? Jag är tveksam.
Ingen kan ta ifrån lennström att han är en grym hockeyspelare när han spelar men han spelar sällan en hel säsong. Senaste säsongerna har han spelat 34, 17, 41 matcher innebär alltså att han missat minst 11 matcher senaste säsongerna.
300k+ är mycket pengar på en skadebenägen strulpelle, men tror PJårtensson på det så hoppas jag att dom har koll på skadeläge samt har gjort tydligt vad som förväntas i cluben