Lukkinen Calgary Wranglers är utslagna ur AHL-slutspelet efter stryk med 0-2 i matcher mot Coachella Valley Firebirds. Ignatjew verkar ha stått båda matcherna men ska till synes inte lastas för förlusterna då han bara släppt 1,9 GAA och hållit 92,8% vilket får ses som fina siffror. Presenteras i veckan?
Kjeppkinesen Hotspurs Nubben sugen på Shore enligt Estvaldinho på X Låter som ett roligt skämt från hans sida snarare. 🙂
X-(:)-X-y Bara för att väcka lite liv.. André Pettersson har ännu inte skrivit på det kontrakt hv erbjudit, fortfarande med i Tre Kronor inför VM. PJ har enligt rykten vart sugen tidigare. Men troligtvis inte aktuellt alls? Inte heller vad vi behöver, enligt mig.
Kjeppkinesen X-(:)-X-y Men troligtvis inte aktuellt alls? Hade gärna sett honom här tidigare, men nu är han lite för gammal, skadebenägen och ojämn. Ryktas att han och Laleggia har skrivit på för HV. Smäll in Ignashitshow nu så vi kan fokusera på Backskrället och sista forwarden.
JofaTitan Kjeppkinesen Hade gärna sett honom här tidigare, men nu är han lite för gammal, skadebenägen och ojämn. Ryktas att han och Laleggia har skrivit på för HV. Fast ändå, vore det nästan inte värt 250k i månaden på AP bara för att jävlas med North Bank? Sen tar vi in Önerud i fjärdelinan när vi ändå är igång.
Kjeppkinesen JofaTitan Fast ändå, vore det nästan inte värt 250k i månaden på AP bara för att jävlas med North Bank? Jo, det hade det faktiskt.
Metallica FBK siktar på att försöka göra sig av med defensiva backen Jérémy Groleau enligt Sportbladet. Vi vet ju hur sugen PJ ofta är på gamla Färjestadspelare. Är man där och petar nu?
Kjeppkinesen Metallica FBK siktar på att försöka göra sig av med defensiva backen Jérémy Groleau enligt Sportbladet. Vi vet ju hur sugen PJ ofta är på gamla Färjestadspelare. Är man där och petar nu? Skulle inte förvåna mig… Här har vi dock garanterat varit och rekat. Verkar vara klar för HV.
Barry_Carlisle Kjeppkinesen där måste ju Rögle också varit och pillat. Ytterligare ett 300k+ kontrakt för kvalköping?
ErikC Kjeppkinesen Med hans skadehistorik är han inte lika attraktiv som många andra. Men behåller de även Laleggia måste deras backsida vara rekorddyr, igen.
Kjellman Vinhandlarn https://www.eliteprospects.com/player/86135/niklas-hansson Nu var det ganska länge sedan men vad jag minns av honom så var han direkt farlig bakåt. Ta det med en nypa salt dock! Jag har svårt att gå och oroa mig så mycket över vad som kommer in. Jag är inställd på att man är ett lag för plats 9-14 nästa säsong och behöver se till att inte ens vara nära den där kvalplatsen igen. I den situationen så tror jag inte att en lite bättre eller sämre back/forward kommer vara nyckeln. Vi har ett gäng unga spelare som måste visa upp sig från sina bästa sidor. Inte alla samtidigt, men alltid några i vart fall. Sen är det givetvis så att rätt spelare på de positionerna kan göra skillnad, men i min pessimism så kommer de floppa utan tvekan om det är etablerade namn och är de inte det och lyckas bra så är det någon av våra befintliga som kommer floppa i stället. Nu behöver mitt psyke nog ett par månader ledigt men för en gångs skull är det inte mycket silly-sug hos mig (åtminstone inte jämfört med vad det brukar) och jag ser bara fram emot att få se om det vill sig eller inte när man väl är igång till hösten. Jag hoppas innerligt att allt snack om förberedelser lever i verksamheten och att även Rattie och Shore förbereder sig lika väl.
Mranonymous Vi visade intresse för Hansson. Djurgården är intresserade av Holm, Lindström, hägg och Nardella. Rögle lär landa G.Carlsson. Gissar på att vi landar en importback.
Kjeppkinesen Mranonymous Gissar på att vi landar en importback. Hoppas man gör sin scouting. Orkar inte med en transatlantflopp till. Det tar ju minst ett år på stor is innan de når upp till sin kapacitet, i synnerhet för backarna.
Kjeppkinesen Mranonymous Gissar på att vi landar en importback. Har du nån importback du vill se i Cluben?
K-man ErikC Backsidans kostnad är väl nästa uppe och sniffar på samma summa som hela Liljanders lagbygge i Malmö.
Mranonymous Kjeppkinesen tyvärr, ingen jag kan komma på nu iaf. Man söker en back med storlek så är la det vi får gå efter