Radio Zohorna erbjuds till SHL klubbarna uppger Hockeynews, främst är väl Schweiz huvudetspåret fortfarande men kan blicka mot SHL. Tror vi LHC är en av dom som är intresserade?

HNez Tycker utöver det att han ser lite tanig ut den där Massot. 79 kg. Får sätta honom på McDonalds-diet under sommaren så han faktiskt skymmer lite av målet.

Strategen Lär vara dyr.

Japp, 250-300 000 euro netto enligt HockeyNews. Desperata lag med stor plånbok typ HV och Rögle går säkert med och budar.

HNez fast var inte det i Moras storkollaps när utespelarna inte var med i matchen? Så klart en katastrofalt dåligt insats men en junis ska inte behöva sättas i en sits där han får stå i målet med mer än 5 mål i baken någonsin typ. Chanserna i HA är få så skulle gissa på att man får hitta plats för honom i ettan.

Mattias Hävelid, någon som hört nåt? Hugo då?

MrPuck

Hugo har förlängt med DIF, Mattias har inget kontrakt dock, för oss är det bara att hålla tummarna stenhårt att han signar med San Jose nu i sommar.

Klubban nu har vi föryngrat tillräckligt tycker jag. ( Proos, bakke, nybeck )

Proos, Lawner, Johnsson, Johansson, Hofbauer räcker la till fjärdekedjan

Har väldigt svårt att se vad det är man försöker bygga

Undra om lhc ens kmr värva en topp spelare..

Ännu en spelare till fjärdekedjan. Inte riktigt det jag hoppades på. Little, Russell, Törna, Bouma har ersatts med OJ, Proos, Nybeck och Bakke. Yngre och billigare såklart, men på pappret betydligt svagare skulle jag säga.

Metallica det är väldigt mycket om på dessa värvningar. Känns som att det betyder att Little inte blir kvar.

Annars är det snart fullt.

Det kan ju vara så att dom gör som Bakke värvar men låter spelaren utvecklas i allsvenskan annars kanske dom har börjat värva för allsvenskan 26/27

William Proos? Högst oväntat. Med tanke på att vi redan fyllt på i den nedre kedjorna med unga, lovande spelare, undrar om det inte betyder att Lawner är på väg bort ändå?

Oliver Johansson och William Proos. Vad är det som händer? Är vi på.väg i konkurs och bygger lag för Allsvenskan?

Känns det inte som halva laget består av unga billiga spelare nu? Tveksam är jag.

Och på det Johan Södergran på väg till FBK…

Solid Oliver Johansson och William Proos. Vad är det som händer? Är vi på.väg i konkurs och bygger lag för Allsvenskan?

Tony och PJ ser över plånboken innan dom börjar bearbeta spelarmarknaden

Gillar att vi har ett gäng yngre gubbar nu till 4:e. Proos verkar även ha lite storlek med.

Menar ej att vi ska ställa upp såhär men mer eller mindre fullt nu förutom frågetecknet på broc.

Elie - Shore- Rattie

Ehn - Bakke - Kovacs

Nybeck Ljungh NYY/Little

Lawner Johnsson Proos

OJ, Hoffa

OM både Oliver Johanson och William Proos nu är klara för oss har vi 13 av 14 anfallare till nästa säsong klara, Little ännu osäker och kan vara den 14e och sista in. Det luktar väl ändå att någon/några är på väg bort? Rattie och/eller Shore? Lawner?