Mranonymous Finns inte riktigt något ute i vår priskategori.

Ta ett SMS-lån och gå all in på Ryan Cash!

LHC har diskuterat om hayhurst det vet jag. Men han kostar över miljonen & därför har LHC dragit sig ur

• East svarade på detta.

East för att dessa värvningar helt uteblir. Ska finnas något som är rimligt för just oss och det finns inte. Annat lag som erbjudit hayhurst över miljonen så är helt omöjligt.

Man har även kollat läget med Kangasniemi i pelicans men alla är svindyra.

• East svarade på detta.
    • East gillar detta

Mranonymous är med på dina tankar och förstår att du är insatt. Men att släppa namnet på Västerås spelaren kan du ju göra utan några bekymmer?

East hörde det precis innan höken la upp. Just om hayhurst

Varför skulle Västerås inte vilja släppa Hayhurst? De har ju inget att spela för ändå eftersom de är sämst.

East de beror ju på vilka som Vet om de? I lägen där de inte är klart med en spelare är de ofta väldigt få insatta som vet om de, och ja kan garantera att sprida sånt man får höra i förtroende uppskattas verkligen inte! Ja vågar själv bara skriva om saker ja hört från flera eller där ja vet informationen nåtts flera. Annars är de väldigt lätt räkna ut vem informationen kommer ut ifrån.

Kjeppkinesen jag tror inte att dom vågar. De har fått sponsorpengar och värvat nyligen bara för att vilket i sig är märkligt.

Kjeppkinesen dom fick brutalt mycket negativitet från sponsorerna sist dom gjorde just detta. Först går företag in med stora pengar sen säljs halva laget, bland annat en spelare som ett företag sponsra hela lönen till såldes.

Vtown dom fick brutalt mycket negativitet från sponsorerna sist dom gjorde just detta. Först går företag in med stora pengar sen säljs halva laget, bland annat en spelare som ett företag sponsra hela lönen till såldes.

De är såna noooobs i Västerås. Helt otroligt.

Kallzon Vad ska vi ens ha Hayhurst till?

Det är det vegetariska alternativet till Bratwurst. Cluben är woke nu.

Nej, men vi behöver få in en ersättare till Little. Han skulle kunna göra det jobbet.

Kjeppkinesen

Det man hört om honom är att han gör mycket poäng men skiter i hemjobbet. Känns som att vi redan har spelare som tillhör den profilen

Skaplig rävsax just nu. Värva och riskera konken vid nedflyttning eller värva inte och riskera nedflyttning.

Kallzon Det man hört om honom är att han gör mycket poäng men skiter i hemjobbet.

Det låter som Little när han var som allra bäst.

Vi behöver få in poängspelare. Jag tycker det är rimligt att försöka med en toppspelare från HA. Det är bättre att vi chansar på en sån än att inte ta in något alls.

Vad jag hör är dörren vidöppen. Men högst oklart om vi hinner få in något som flera redan skrivit.

HejaCluben Skaplig rävsax just nu. Värva och riskera konken vid nedflyttning eller värva inte och riskera nedflyttning.

Ja, och då behöver man tro att spelaren man investerar i kan vara tungan på vågen. Det tror jag inte Hayhurst är. Åtminstone inte tillräckligt mycket för att spränga banken. För en miljon och uppåt räcker liksom att ”åtminstone peta ner Lawner ett hack”

Men å andra sidan var jag oerhört skeptisk till Mad Max och han har sett trevlig ut hittills.

Damian Clara lämnar Färjestad för mer speltid, hade kanske varit nåt för oss som saknar en riktig förstemålvakt. HV verkar jobba på att få in Matt Tomkins till kvalet, det lär isf göra dem mer svårslagna

Det uteblir med Tomkins grund av att han måste vara ute på waivers minst 24 timmar så efter det finns det möjlighet att värva. Det har det inte gjort heller.