• Redigerad

Mranonymous

Jag bara vill så mycket men inser att det är omöjligt. Kanske Washington vill låna ut Vrana för att han ska få hålla igång utifall att.

Kan man inte skriva kortidskontrakt resten av serien och sedan återgår han till NHL?

Bowmore I det här läget vi befinner oss i nu tycker jag allt är värt vi kan hitta på. Inget att spara på.

Ekmark förstärker oss och breddar truppen, och då är det en bra värvning såvida den inte kostar multum. Men det har jag svårt att se. Mårten fick nog dessutom svågerrabatt.

Mranonymous Ska bara vara säsongen ut vad jag förstår med, nej jag tycker det är konstigt. Inte så att Ekmark kommer vara avgöra för hur resten av säsongen går

Tycker det blir bra med Ekmark om han blir klar för oss. Viktigt att stärka upp nu i slutspurten.

Ekmark har väl gjort klart med Kalmar till nästa säsong.

Så lär väl inte kosta många tusenlappar att få loss honom.

Hårde Hardy och Aaltonen har anslutit till Bern, PJ får ringa Musse och be han lösa nån jävel åt oss.

Ja jag tar varje dag Elliot Ekmark före Lawner, sedan hoppas jag att man letar vidare de få dagar som är kvar innan stängningen. Vi skulle verkligen behöva nytt blod i laget, visst Vrana skulle vara gott att se sista skedet av säsongen, men det är väl bara en liten förhoppning i mitt LHC hjärta.

• P22 gillar detta

Kjeppkinesen absolut, hv fick låna honom gratis och vi får betala för att låna en reject

• Redigerad

Att ta in Ekmark känns lite märkligt. Visst, kanske fyller Lawners plats men det kommer vara marginellt. Känns lite som att PJ och Mårtensson famlar runt i mörkret. Blir konstigt när man i ett tidigt skede gick ut i media och pratade om ”den övre hyllan”. Inte direkt så att förtroendekapitalet byggs på..

• Redigerad

Jirpo Ska ju in en ersättare för Little också. Detta är utöver.

Men ja, jag håller med dig. Tycker den är onödigt, kan lika gärna spela Aunes.

Blir utköpskostnaden för Ekmark en halvmiljon? Den minsta överenskomna summan mellan allsvenskan och shl som nämndes i Martins fall. Ska lhc betala en halvmiljon för Ekmark så känns det verkligen onödigt med den värvningen.

Tror ni man fläskar in en superspets som ligger top 10 i poängligan i NHL som ersättare till Little, eller bör vi förvänta oss nåt mer rimligt från säg kanske tyska eller hockeyallsvenska ligan?

Tjeckiska ligan?

Där var ekmark presenterad. Anslöt i förmiddags och åker med till Gävle.

Tyckte den här kommentaren var lite rolig från PJ ”vi ser framemot att få se Elliot fortsätta utvecklas här hos oss, säger herrlagets sportchef Peter Jakobsson.”

Lär ju ta ena jävla kliv utvecklingsmässigt på 10 matcher 😆