MrNebbiolo Jocke Inga alls vad jag hör men det är upp till Stålis att lösa den frågan. Dyrare att åka ur.
LaumannBingo Börjar fan luta åt att stämma av med Rögle kring Jeppe, visst han kanske inte är den toppback vi behöver men bevisligen en glädjespridare i omklädningsrummet & en ”bra gubbe” känns som laget behöver ha in en sån. Sen är han fortfarande bättre än Aronsson, Kreü & Norén
Kjeppkinesen LaumannBingo Sen är han fortfarande bättre än Aronsson, Kreü & Norén Det var han inte förra våren. Har han blivit bättre nu?
Kjeppkinesen LaumannBingo Med puck är han bättre definitivt & det är det vi behöver Förra våren var han inte det heller. Han slog inte en passning rätt.
LaumannBingo Kjeppkinesen Nej men okej vi kör vidare på den backsidan vi har, det har ju gått jävligt bra 🤝🏻
Kjeppkinesen LaumannBingo Nej men okej vi kör vidare på den backsidan vi har, det har ju gått jävligt bra 🤝🏻 Ska vi förstärka så ska vi förstärka. Inte värva en till Aronsson.
Stople in Det går att konstatera att en del spelare vi tappat INTE har presterat speciellt bra. Strandberg har väll bara gjort 1 mål i Växsjö. Petterson på läktaren, John Nyberg lite av fiasko.
LaumannBingo Kjeppkinesen Det har vi ju dock inte ekonomi till så då får vi fortsätta med samma uppställning
MagnuM Marcus Högberg 2024 AHL 89.8% 2 segrar, 5 förluster, 3 förluster ot NHL 2 matcher på bänken PJ. Slå en signal och erbjud de som krävs! // MagnuM
TheDude MagnuM Har du kollat vad han tjänar? Även om det är NHL minimum så är det mycket mer än vad LHC kan betala.
Sillen TheDude Har du kollat vad han tjänar? Även om det är NHL minimum så är det mycket mer än vad LHC kan betala.
LaumannBingo Dags för PJ & Stålis att fiska fram pengar NU Det behövs en BRA SHL back måste in (Helst TVÅ) En ny målvakt, det sitter i skallen på Heljanko nu garanterat. Han kommer inte studsa tillbaka.
Metallica Klubban Nu med eventuellt 2 borta med så måste man ha in en back. Allra helst fler! Lyckas man skramla ihop några pengar till en back eller liknande så hoppas jag att man håller sig borta från finska ligan. Man gick från Rynnäs och Nikkilä till Palmu och Heljanko. Jakobsson har samma fina hit rate som Pajen.
TheDude Helvete vilket turmål, men det tar vi alla dagar i veckan. Edit: Detta inlägg var menat för matchtråden LHC-HV71
Kjeppkinesen Metallica så hoppas jag att man håller sig borta från finska ligan. Vi skulle lyssnat på forats egna vindruva! @MrNebbiolo
Metallica Kjeppkinesen Han var riktig rätt ute. Har fortfarande svårt att somna om nätterna när jag inser hur mycket pengar vi kastade på Palmu. En dvärg som till råga på allt redan hade floppat i SHL innan vi tog över kontraktet. Man behöver införskaffa någon form av bannlysning inom LHC så sportcheferna inte har tillåtelse att värva från Liiga. Det slutar alltid på samma sätt.
Kjeppkinesen Metallica Han var riktig rätt ute. Har fortfarande svårt att somna om nätterna när jag inser hur mycket pengar vi kastade på Palmu. En dvärg som till råga på allt redan hade floppat i SHL innan vi tog över kontraktet. Man behöver införskaffa någon form av bannlysning inom LHC så sportcheferna inte har tillåtelse att värva från Liiga. Det slutar alltid på samma sätt. Verkligen. Eller så skickar vi upp en spion till Luleå som snokar fram vilka finnar de är ute efter och så snor vi dem framför ögonen på dem.