jg Kjeppkinesen Vi kan ju iofs ersätta bakke med russel i karlskoga nästa säsong med tanke på vad dansken presterat hittills…🥳🥳
East Såg jag fel eller kritade Törnqvist nytt kontrakt på isen? Tyckte jag såg honom och PJ och han fick den vita halsduken
Kjeppkinesen East Såg jag fel eller kritade Törnqvist nytt kontrakt på isen? Tyckte jag såg honom och PJ och han fick den vita halsduken Yes! 5 år och enda klausulen är att han är opetbar.
P22 Ser ut som Strandell stannar! Om man ser artikel från Sportbladet som är låst, så ser man på bilderna han är med där och liten text står där glädjande beskedet för LHC om succébacken!
Mittzon Spännande att se vad man gör med Aronsson och Norén. Förmodligen först aktuellt med beslut när någon av Myrenberg eller Hävelid är tillbaka. Lät inte direkt på Myrenberg själv som att han är särskilt nära spel utan att man tar det sakta framåt.
edenbrah Mittzon Aronsson kan glida upp till Karlskoga en sväng tycker jag personligen. Han söker tackling 24/7 & saknar spelförståelse totalt.
ananas LaumannBingo Varför var HV tvungna att godkänna övergången? Dom bröt väl kontraktet? Mycket märkligt skrivet! Mittzon Norell Vem?
alfie LaumannBingo Spekulerar bara men kanske finns nån karens inbyggd som standard i SHL-avtal. Förekommer ju i vanliga arbetslivet - att man inte får gå till en konkurrent inom en viss tid utan arbetsgivarens godkännande, oavsett om man sagt upp sig.