HNez Men alltså Linköping HC. Man kan fan inte teasea en överraskning i nästan en månad, och så är överraskningen såhär jävla svag. Ae. Hade hellre sett något om typ tröjorna.
TheDude HNez Min gissning är att det här var plan B. Den riktiga överraskningen gick inte hem eller varjefall inte än.
HNez TheDude oavsett oerhört jävla svagt att teasea om det. Bättre bara knipa och låta en möjlig överraskning vara en överraskning.
Bing HNez Man har ju inte teasat, man har skrivit om det en gång? Att sen folk här på forumet blåst allt ur proportion är inte LHC:s fel. Sen att man har en historia av att teasa felaktigt är en annan sak.
Gud För de flesta som har inte överanalyserat en mening på ett forum i en månad är det nog ungefär vad man kan vänta sig av en liten mening i slutet på inlägget. Det är ju dessutom en del av hyllningen till Forsling, så det var faktiskt ganska bra teasat om ni frågar mig.
ananas Metallica Snart tror någon det är 10 000 pers Bergsten var bara hälften så optimistisk: ”Senaste beskedet om publiksiffran: runt 5 000 åskådare. Inte illa en sån här sommardag.”
Metallica Guldlejonet Det kommer vrana förlåt vara en mycket speciell värvning som är klar😉 Guldlejonet Plocka bort mig från bullen om det visar sig att det inte är sant
Dan Lukkinen Vet du något vi andra inte vet? Ger du oss fingret så tar vi hela jävla armen! Äre McDavid som är på g?
exile82 Okej, så överraskningen var namnet på en bar i Saab Arena. Helt i linje med mina förväntningar var gäller digniteten på överraskningen. Som någon var inne på så hade de kanske behövt fila på namnet på baren, men ändå snyggt gjort. Jag är nöjd…
Nils HNez Men alltså Linköping HC. Man kan fan inte teasea en överraskning i nästan en månad, och så är överraskningen såhär jävla svag. Ae. Hade hellre sett något om typ tröjorna. Som jag sa förut en överraskning borde vara något större än en fis i rymden, jag håller med dig att det här var jävligt dåligt skött. Man ska inte teasa för ingenting och tro att folk blir nöjda när de ser resultatet.
Kolle42 Guldlejonet flera som jobbar nära cluben nämner det så det känns osannolikt att det inte stämmer. Nån skrev ju att junland nämnt samma sak. Jag väljer att fortsatt tro på det
Jocke Det var faktiskt två överraskningar. Forsling anländer i en Blackhawk Bar i Saaben namnges efter Forsling Två RIKTIGA överraskningar. Inte nämnda alls någonstans innan. Uppfyller alla krav. 😁 Och LHC har inte teasat ett skit om överraskningen.
Jacke Har ni inte lärt er på vilken nivå man ska lägga förväntningarna när LHC teasar nåt efter tidigare antiklimax 🙂
jg Nils jag håller med dig att det här var jävligt dåligt skött. Jag väljer att se glaset halvfullt och konstaterar att det var en positiv överraskning med det namnet på vår nya fina bar! Det gör mig väldigt glad 🙂
Hotspurs Tycker 4000 I publiken var en kanonsiffra, vad hade en del förväntat sig 30.000 ? 😉. Coolt att uppkalla en bar efter Gustav. Nu inväntar jag bara en ‘Hållkäftenvärvning’ sen kan säsongen få dra igång. In Stålis and PJ I trust. 👊