HNez Metallica För det första antog jag att det var i truppen, iom att de har en regel om att du får ha en extra utländsk spelare om en är långtidsskadad. För det andra så syftar jag på det Stolpe ut är inne på.
Metallica Stolpe ut Jämförelsen blir lite skev. Matteau gjorde 1 assist på 16 matcher och visade upp ett helt obefintligt spelsinne. Tror inte direkt att lagen stod på kö för att få köpa loss honom från oss. I det läget får man bara gilla läget och göra sig av med spelaren. Kovacs har fyra starka säsonger bakom sig (två i NL och två i SHL). Det är en spetsspelare. Man kan ändå förstå att Lausanne hoppas att något annat lag är villiga att betala en summa för att få loss honom.
Lejon-Fantasten Dan Ja man börjar bli lite less på att vänta. Men förhoppningsvis, så kanske det dyker upp en presentation snart, vem vet. Och så får vi hoppas på att det blir en spelare vi blir nöjda med-efter att vi fått tänka på det nyktert ett par dagar. Edit: Ingen hint, utan bara en förhoppning.
Skanefrippe Ja det är riktigt trist att vänta… Nu gör jag som Käppkinesen, tar en paus i ett par veckor från forat och internet. Blir fiske till fjälls med avfärd imorgon. Förväntar mig en spets i omklädningsrummet då jag är tebax!
jg Lejon-Fantasten Kan du nöja dig med Gallo så kan du säkert få en presentation redan i eftermiddag 🥳🥳
Dan jg självklart ska vi inte nöja oss med något! Men det är mycket som faller på den här sista värvningen.. Hittills har vi gjort en bra silly enligt mig, men lever inte sista värvningen upp till hypen som byggts upp(allt snack om översta hyllan osv) så blir jag riktigt besviken.. Jävligt träligt att vara sista laget att färdigställa truppen.. urvalet av spets är ju minst sagt skralt😬
Guldlejonet Jag skulle vilja passa på att hajpa dagen då forsling kommer med bucklan. Överraskningen är läckt och den kommer inte göra någon besviken. Hoppas att så många som möjligt kommer denna dag för det kommer bli grymt! 🥳🥳🥳 Det kommer vrana förlåt vara en mycket speciell värvning som är klar😉
Mcnugget Guldlejonet då borde det kommit ut om den överraskningen läckt. Jag tar det med en skopa salt
Kallzon Vore det inte väldigt väldigt väldigt taskigt mot Forsling att presentera ett nyförvärv på ett evenemang som är skapat för att hylla honom? Snacka om att flytta fokus från honom.
PuckOut Kallzon Tycker det beror helt på hur upplägget är tänkt och vad Forsling själv säger om det hela. Att avsluta hela jippot med en värvning behöver ju inte förstöra/förminska hyllningen.
exile82 Guldlejonet Plocka bort mig från bullen om det visar sig att det inte är sant Lika säker som när du försökte övertyga alla att Jacob Larsson skulle presenteras för LHC?
Nils Jag väntar hellre på en toppspelare även om det tar tid än att vi fyller upp med en chansning dvs en random spelare. Så jag är inte trött på att vänta som vissa andra är. Kommer inte Kovacs eller Vrana så får det ta tid om det ska bli rätt.
En tätort på en slätt Guldlejonet Känns rätt overkligt om Vrana skulle vara klar och ingen annan hört det
Nils En tätort på en slätt Känns rätt overkligt om Vrana skulle vara klar och ingen annan hört det Det är mycket som är overkligt fast lik förbannat så händer det. Om Vrana skulle komma hem så skulle det bli en förjävligt fin present till oss alla. Så man får väl hålla tummarna lite extra.