clubenS
Det är givetvis en del av forumet, om det ska bli diskussioner alls och inte endast bekräftade nyförvärv vilket är en annan tråd om du vill läsa den.
Sen anser jag väl att det jag skriver trumfat oerhört mycket annat som sagts exempelvis när andra skribenter sagt att vissa spelare tidigare nu varit klara men jag hört att det inte stämmer vilket också visade sig vara sant. Sen väljer du givetvis vilka delar du läser eller anser bättre och sämre information men med ditt sätt att resonera saknar 99% av allt i den här tråden helt substans eller trovärdighet vilket är en del av varför det är en ganska öppet skriven formulering kopplat till silly.
Jag har ingen ambition av att vara en person som skriver saker som 100% stämmer där jag ska granska källor och lägga tid på det, hör jag något bland de jag pratar med skriver jag det, vilket också kommer fortsätta. Jag sitter dock inte helt uppenbart och hittar på saker samtidigt.
Edit: Kritiska ögon är dock grunden till att läsa hela tråden så det tycker jag att du ska hålla dig till oavsett vilken skribent som outar saker. 🌟