East Nu kom det en hint från LHC på sociala medier. Det är från restaurangen och en kock. Tänker att man kopplar det till att det inte blir mat utan en kock som lagar precis som att man inte vinner matcher utan en målvakt och rekomo betyder något på finska? 😎😂😂
EST1976 East Rekomo är enligt google överstätt en sån liten asiatisk kärra som dras av en person. Kärran är cluben och det är Heljanko drar oss framåt 👊👊
Nils PuckOut Det vet vi ju inte om det är så. Förra säsongen var det, en jävla bra gruppdynamik, så även med de nya spelarna så får vi förutsätta att det fortsätter så.
jg Lukkinen Kom igen, Cluben! Nu vill jag ha lite skön fredagsfeeling 🙂 Nog ska väl ett topplag ganska enkelt kunna fixa det?? Där litar jag på PJ (PÖT) till 100%…
Lejon-Fantasten Lukkinen Haha jag som tänkte åka och handla…Och så går man in på Twitter, bara för att se om något har hänt, och vips! Så var det en notis från vårt älskade lag! 😍 Fasen så jävla gött!! 😄😍🥳
Kjeppkinesen Lukkinen Fan, Kinesen! Du är het idag 😃 Inte lika het som @Hockeytröjan när han klipper gräset i bar överkropp.
Sillen Lukkinen Fan, Kinesen! Du är het idag Kjeppis är alltid stekhet… därför det är så synd han inte ställer upp i Pride som hund… hade tänkt åka upp inkognito som lädergay med ett koppel att fånga Kjeppis med
Kjeppkinesen “I Tappara har den 184 centimeter långa målvakten” Hittar olika uppgifter kring hans längd. På flera ställen, Google/Wiki t ex, står det att han är 182cm lång. Men här skriver Edin att han är 184. Vad tror ni stämmer?
Sillen Kjeppkinesen “I Tappara har den 184 centimeter långa målvakten” Lägre gravitation i Tappara sannolikt