Är jag ensam om att inte vilja bli av med Kovacs?
Jag vågar knappt tänka på var vi varit utan hans leverans i powerplay under säsongen.
Han kanske är en plåga i omklädningsrummet men det är ingenting som jag känner till. Det enda stället som jag läst om detta är också här inne. Jag är dock väldigt skeptisk till rykten här inne som bara växer över tid och behandlas som bekräftade sanningar.
Att Lennström inte vill träna utan bara trycka i sig massa semlor och bakelser är också en ”sanning” här inne. Men hur är det egentligen i verkligheten?
En av anledningarna till att jag är grymt skeptisk till alla rykten här inne är den tidigare förekommande ”sanningen” om hur dåligt Karlström hade blivit behandlad när han var här senast.
Om det nu verkligen fanns grund för det ryktet så känns det ju väldigt märkligt att han kommer tillbaka och skriver på för 4 år.
Det är möjligt att varenda rykte här inne stämmer, men jag håller mig djupt skeptisk tills det finns mer grund att stå på.
Fram tills dess hoppas jag att Kovacs stannar och Lennström blir frisk till nästa säsong.