[raderad] Jag vill ha den där HV-spelarn som hoppade in i leksands bås. Såna killar behöver vi, en redig karl som tål lite stryk!
P22 Undrar vilka som kommer hugga till Filip Larsson och Strandell, expressen uppger att det finns SHL intresse där
LaumannBingo Vi har fan inte mycket spelrum… 1-3 nya forwards 0-4 nya backar 0-1 ny keeper Gäller att man är kreativ kring att lösa kontrakt man vill bli av med
Jirpo LaumannBingo Vi har fan inte mycket spelrum… 1-3 nya forwards 0-4 nya backar 0-1 ny keeper Jag är kanske lite trött i mössan, men vill du byta ut mer än 8 spelare alltså?
LaumannBingo [raderad] Vi sitter i en riktig piss sits till kommande säsong. Det kommer vara vi som kvalar nästa säsong
ananas Kjeppkinesen hans NHL-klubb kanske bestämmer mest iofs. Om han inte hittar en bra roll i Sverige så lär han väl plockas över till AHL?
[raderad] LaumannBingo Det är mycket möjligt! Men skönt att HV blev kvar, de kommer åka ur nästa säsong. Sagan om ringen var 3 mästerverk-filmer Sen kom hobbit, som var kass. HV har lyckats med 3 mästerverk, 3 raka segrar i kval Men nästa år är deras hobbit.
K-man Vettifan på Koblar. Känns som han varit inne på de flesta målen bak och missar markering vid flertalet mål. Men visst, känns lite som Genborg.
stahl [raderad] Finns en helt annan take på den Hobbiten som vare sig jag eller du vill se. HV som träskbottens lieman.
Sillen Kjellman jag tänker att det är fullt rimligt att man på denna nivå följer upp spelarna fysiskt, särskilt om man rehabar. Alldeles särskilt om man vill bli ”fri från sjukskrivning” för att man hävdar man är okej igen och vill börja träna och spela. Rent ekomisk fråga för Cluben. Våra äldre ungdomar och juniorer följs upp kontinuerligt under säsongen med FYS-tester för att kunna anpassa träningen och stötta utvecklingen. Varför inte följa upp seniorer på samma sätt men då mot kontrakten. Du SKA hålla dig i topptrim för att dra in 300 + lök i månaden. Är du skadad SKA du rehaba enligt plan och det ska följas upp. Finns ju många yrken som kräver detta med betydligt mindre förmåner och löner.
Sillen HNez Nu vet jag inte hur sant det är, men har fått till mig att Lennström dejtar Sabina Eriksson = SANT
LaumannBingo Jirpo 8 spelare är om vi lyckas bryta samtliga kontrakt det pratats om plus att Iggy lämnar & varken Shore eller Rissanen får nytt kontrakt samt Elie inte kan spela mer Rimligare är väl 1-2 forwards in & 1-2 backar plus en keeper in
MTCluben HNez Kan bekräfta att de dejtar och är rätt tajta med varandra. Har dock inte stoppat den gode Lennström från att även söka komfort hos andra damer samtidigt.
Lurarivassen MTCluben Haha nej han har lite problem med lojaliteten den där vilket är vida känt i hockey Sverige. Säger en del om karaktären han besitter. Eller så har det bara skett en miss i kommunikationen med ännu en partner huruvida förhållandet är öppet eller inte 🤡
WillyWonka Jag tycker vi kan skita i att sprida rykten om spelarnas privatliv om det inte har något alls med deras jobb att göra, oavsett vad vi tror oss veta. Jävla otyg att hålla på med. Vi kan bättre boys. Föreslår att admin stryker allt om Lennström som inte har någon direkt koppling till, eller påverkan på, prestationen på isen.
LaumannBingo WillyWonka Lennström som inte har någon direkt koppling till, eller påverkan på, prestationen på isen. Det som skrivs är väl sånt som absolut har påverkan till att han inte ens är på isen?
Sillen WillyWonka Föreslår att admin stryker allt om Lennström som inte har någon direkt koppling till, eller påverkan på, prestationen på isen. Vilken prestation på vilken is…?