Ndur Markus Ljungh är en helt okej tekare och gör sina assist i PP, men därutöver är det inte mycket att glädjas åt. Det ska ju också sättas i relation till hans lön som borde ha räckt till en absolut toppklasscenter (i ett lag med fungerande scouting).
Så här tycker jag om Ljungh: Kostar för mycket i relation till vad han presterar. Han spelade alldeles för mycket under Musse. Han bör inte spela PP exempelvis. Men jag tror han kan göra det bra i en tredje/fjärdekedja under Ante, och han är en ledare, kanske den främsta ledaren efter Fanten. Således tycker inte jag det är värt att bryta hans kontrakt när han bara har ett år kvar.
Men ja, jag stör mig precis lika mycket som alla andra på hans jäkla fumlighet med pucken och rätt trötta uppsyn.
HNez Franckie Burns är för mig ett av de största tappen på forumet. Vet inte riktigt när vi tappade honom, men det var en rejäl förlust imo.
Håller fullkomligen med! Jag delar 95% av hans åsikter på X. Han och Köttet är stora tapp. Egentligen är alla ett tapp.
Fan idag vill jag bara krama alla. Jag har haft en sån fantastisk dag! Måste dra ner på medicinen lite tror jag.