statistisk_urladdning X-:-X-y Med det i åtanke kan man nog förstå att han sett gladare ut på sistone…
Kjeppkinesen X-:-X-y Han fick bo hos olika gamla polare i typ en månad… Haha, ofan. Det är under all kritik.
Hockeytröjan X-:-X-y Han fick bo hos olika gamla polare i typ en månad Det där stämmer. Kanske man kan hävda att LHC kompenserar Vrana lite i efterhand då de har hyrt en 10+ miljonersvåning i Vasastan där han bor nu 😅
Vtown Skönt att Kovacs är Kung även denna match!! Då kanske alla som vill ha bort han härinne får som dom vill, för 🇨🇭 har gett han erbjudande.
Isac Vtown Känns som att spelare sitter och läser här inne nästan. 😅 Var kritik mot Vrana för några dagar sedan, då gör han 2+1 mot Frölunda. Häxjakt mot Kovacs i 48 timmar, då gör han hattrick mot Timrå.
Kjeppkinesen Vtown Skönt att Kovacs är Kung även denna match!! Då kanske alla som vill ha bort han härinne får som dom vill, för 🇨🇭 har gett han erbjudande. Det är bara för AIK att ta det budet. Han vill ju ändå inte vara här.
Lukkinen Vtown Då kanske alla som vill ha bort han härinne får som dom vill, för 🇨🇭 har gett han erbjudande. Den där jävla hittepåligan alltså… 😂 Har han klausul för att lämna eller behöver de i så fall köpa ut honom?
Cluben89 Isac skulle ju förklara ganska bra varför man varit ett varannandagslag så ofta i sådant fall. förslagsvis enbart sågningar av våra spelare tillåtna på forumet framÖVER.
alfie Jag drog igång den här diskussionen och det var inte alls menat som nåt hat. Kovacs gör det han ska. Hela min poäng var att vi har för många av hans typ och att det kan vara en anledning till att vi underpresterar/inte uppträder som ett lag. Så sluta med det där tramsiga ”vA sÄgEr aLlA KoVaCs HäJtErz NuRåÅå!?”
Kjeppkinesen alfie Kovacs gör det han ska. Lagets utan tvekan bästa spelare. Totalt överlägsen och det bevisar han match efter match som vi såg ikväll. Men det är bara att skicka ändå. I längden förlorar vi på att ha såna spelare i föreningen.
East alfie hela din poäng var nog att man inte ska tro att man är något, det är liksom den svenska grundmentaliteten så inga skuggor över dig men skönt att det finns sånna som Kovacs som tror sig vara något och visar det
Hotspurs alfie Säg så här då många är OERHÖRT kritiska och ogillande till honom, han levererar, fine för mig. Skål !
Metallica Bakke med 25 poäng på 40 matcher i sin debutsäsong i SHL. Bara 23 år gammal… Får vi behålla honom?
Helikopterplattan Metallica Tveksamt, det man verkligen hoppas på är att gubbarna i föreningen har byggt en bra relation mellan honom och Cluben så att första valet i SHL alltid är oss
SIFFET Min bild av Bakke är att han är mogen och smart, förhoppningsvis kanske han signar något därborta för att sen göra en säsong till här? Likt upplägget vi hade, hoppas de iaf för tror han har potential och dominera rejält nästa år!