Jag tror nog att Musse kommer att få gå, kan vara under säsongen eller efter, lite oavsett. Dock är detta sorgligt. Kontinueitet är A och O. Kolla bara på Malmö, Kollar gick från rejält ifrågasatt och kval för att klara sig kvar, nu hyllas han som ett helgon när han förlänger och de har ett spel som gör att de kan bli farliga i slutspelet. Ännu en gång så förbannar jag mig över att man inte förlängde Ante. Nu kanske det är för att jag är lite sur, men herregud Mårtensson borde fått sparken innan han hann säga upp sig för att han pushade för Musse som HC.
Tänk, vi hade kunnat ha Ante, som hade fått ordning på truppen som HC och Musse, som har ett bra track record av att vara AC som just det. Ugh.
Avslutningsvis, jag är inte glad över cirkusen men jag kan finna ro i att Mårtensson lämnar. Snubben har varit in and out. Har inte flyttat hit utan spenderar tiden hemma (förståeligt att man vill vara med sin familj, men det var väl ändå snack om att flytta ner familjen till denna säsong?). Det är helt ohållbart för en med huvudansvar.
Aja skitsamma, det får bära eller brista. Jag väljer glädjen nu fanimej. Detta VÄCKER laget!