Kjeppkinesen East tror du verkligen det efter att ha introducerats i vårt ”spelsätt” och processen? 100%. Definitivt.
Jirpo East East Anton Wedin missar resten av säsongen. Är Rattie något för dom? Någon back att byta med? Edit: så kollar man igenom deras backar. Skulle ta i en ända ens med tång!! Det är här självinsikten kommer in. Du vet den vi supportar och alla i Cluben saknar. Tror vem som helst av deras backar skulle vara bättre än samtliga av våra…förutom Rissanen då.
MrPuck Nåt måste väl hända under uppehållet? Bröderna myrenberg till djurgården? Stora, rattie och Martin till tyskland?
NorthLondonForever MrPuck Ja nåt måste hända. Byt ut Martin och betala uppgraderingen med lönen från Rattie när något lag tar över hans kontrakt. 300 kSek i en undanskymd fjärdelina där han inte har ngt att göra måste åtgärdas.
Kallzon MrPuck Bröderna myrenberg till djurgården? Stora, rattie och Martin till tyskland? Vem ska vi värva in då? Hv råna banken och värva en snubbe från Nybro. Det är så tunn marknaden är
Lukkinen Kallzon Vem ska vi värva in då? När Jonsson är hel igen borde vi spela Hoffa - JJ - Proos i fjärde. Nybeck eller OJ som 13e som kan hoppa in där det behövs och Rattie på läktaren. En förändring som inte kostar ett öre.
MrPuck Kallzon Örhqvist kall hem Dpela med proos och Holmertz. Ta hem Kreü och törna? Dom har hjärtat iaf.
Rob Prio borde iallafall vara att Örhqvist ska spela på en ordinarie plats hos oss efter JVM, allt annat är tjänstefel.
Mackan00 Jag tycker de hade varit intressant att se Oscar Emvall. Stor som ett hus och bra poängproduktion i U20.
Metallica Mackan00 Jag tycker de hade varit intressant att se Oscar Emvall. Stor som ett hus och bra poängproduktion i U20. 194 cm, 91 kg! Vad fasiken har dom matat den grabben med? In med honom och Elie efter uppehållet!
Kjeppkinesen Mackan00 Oscar Emvall Tycker han ser loj ut på isen. Tveksamt om hans skridskoåkning håller för SHL. Men visst är han skicklig.
Rob Mackan00 Både Emvall och backen Hugo Johansson har ju bra med poäng, samt bäst +/- med tvåsiffrigt på båda. Närmast är Krantz med +8 och bara han som har bättre poängsnitt än Oscar Emvall. Båda är dessutom 194 cm och +90 kg, samt Linköpings killar. Intressanta, men aldrig varit uppe i a-laget. Är dom med på A-lagets träningar?
Mackan00 Kjeppkinesen skickligheten kan man förlita sig på längre än snabbheten tänker jag. En tung skicklig forward är vi i behov av samtidigt som jag älskar konceptet av att slussa in egna produkter
JofaTitan Kjeppkinesen Tycker han ser loj ut på isen. Tveksamt om hans skridskoåkning håller för SHL. Men visst är han skicklig. Värt att ta in grabben bara för att ceremoniellt hissa ner farsans tröja från taket och låta han spela i nr 33. Sen åker den inte upp igen om inte Oscar själv blir en legend, spelar 15 säsonger och bärgar vårt första guld. Jag stör mig innerligt på att pappa Emwall hänger i taket så det vore en win-win.
NorthLondonForever Rob Emwall var väl med nån match förra året. Men minns inte om han fick nån istid att tala om. Eller så minns jag fel, så kan det också vara
Mackan00 Rob Rob Bra fråga! Jag hoppas verkligen att dom är det eller iallafall i planerna att slussas in på träningar och i slutändan match!
Ndur NorthLondonForever Emwall var väl med nån match förra året. Men minns inte om han fick nån istid att tala om. Eller så minns jag fel, så kan det också vara Han var med som extraforward nån match förra säsongen.