Hagel-Harry Vad det gäller Bakke så behöver vi nog inte oroa oss. Det löser sig själv efter 52 omgångar.
Revoleddam alfie Jag med. Jag vet exakt varför cluben spelar såhär och det är i ren protest. Men jag säger inte mer eller varför.
theriddler Revoleddam Så spelarna gamblar med hela klubbens existens för att de är missnöjda med något?
Mosvaka Revoleddam Det där låter mer som en dålig konspirationsteori än något annat. Skulle hela laget medvetet spela dåligt i protest mot någon i laget?
HVåkerur Sjöbba Personligen tycker jag inte han ska dra. Det är ingen stor grej, tvivlar starkt på att detta är någon form av protest.
Mittzon Kan ju konstatera att Högbergs storspel säsongen 22/23 var det absolut sämsta som hänt oss. Så många katastrofala beslut som fattades på grund av något som aldrig var hållbart.
Kjeppkinesen Mittzon Kan ju konstatera att Högbergs storspel säsongen 22/23 var det absolut sämsta som hänt oss. Så många katastrofala beslut som fattades på grund av något som aldrig var hållbart. Så sant!
Revoleddam alfie Tydligen inte. Jag skiter i det här nu. Forumet är ju lika illa som dagens laguppställning, om än inte värrrrr. Hoppas cluben klarar sig. Jag skiter it
Jacke Om spelarna vägrar kämpa i protest för att de tvingades åka på trisst teambuilding i skogen på försäsongen bör de lägga ner hockey karriären hela bunten…
HVåkerur Revoleddam cirka 90% av allt jag skriver på bullen är ironi som inte verkar inte gå fram. Bara kul när folk inte fattar o tycker man är dum i huvet ju😂