Metallica Jag har förståelse för tanken - även om det också verkar finnas andra som snokar runt på andra lags forum…
Jag tycker inte illa om LHC (är Linköpingsbo sedan 1994, men HV-supporter sedan 1987) och är här för att det är en diskussion med kunniga hockeymänniskor, med stort intresse för SHL och sin förening i kommunen jag bor i. Stod förmodligen i Stångebro innan @HVåkerur första gången ropade ut sitt LHC (men känner honom inte, så kan ha käpprätt fel också). Vill inte att LHC åker ur. Även om jag lika självklart väljer det i händelse av att vi står där öga mot öga i playout i vår. Och har tänkt tanken när ramsorna går som värst i Saaben om att HV åker ur. Det finns människor bakom alla spelare, ledare och supportrar och önskar ingens olycka.
Med tanke på era värvningar i år är det med viss skepsis jag beträder Saaben i oktober, men full av förhoppningar ändå. Matcherna mot LHC är ofta högoktanig underhållning just eftersom rivaliteten finns och är stark. Vrana är en joker som jag tror kan göra det mindre angenämt…
Jag skulle se det som ett svaghetstecken för HV-forumet om det inte klarade av att andra supportrar kan finnas där. Givetvis ska fokus vara 100% tydligt och börjar det driva så ska det stoppas.