Jocke Free agents, backar, sorterade på hur feta dom är Elite Prospects - Hockey Free Agents 2025/26 AHL Den här gamla gubben kanske kan unna sig en Europa-tripp? Jarred Tinordi - Stats, Contract, Salary & More
En tätort på en slätt Såg ju inte jätte bra ut defensivt mot Växjö. Rissanen måste verkligen ta större ansvar och spela bättre än förra säsongen. Men är osäker på att han kommer göra det. Skulle behöva en ny Rahimi.
LohmanderS Kan inte skriva ut något namn, men blir det vad jag fått till mig tror jag vi kan vara nöjda med backuppsättningen.
SIFFET LohmanderS Ska inte vara jobbig, men vet du om det är ett svenskt eller utländskt namn man tittar på? 🙂
Jocke Free agenst NHL, backar efter tjocklek Elite Prospects - Hockey Free Agents 2025/26 NHL Finns ju några gamlingar Rutta exempelvis. Tjeck.
Kjeppkinesen Det är vi, Rögle och Brynäs som letar back. Rögle och Brynäs letar dock nåt offensivt tror jag, så vi borde inte konkurrera om samma spelare.
jg Låter ju som ett rimligt namn även om jag känner mig lite bränd på finnar… Har dock varit över i staterna så han kanske har vuxit upp…
Mranonymous Ingen flashig spelare men bra förstapass, stabil bakåt och assisterande kapten i Toronto Marlies och ska ha riktigt bra karaktär Många som tyckte han förtjänade en förlängning i AHL samt att många tyckte att han förtjänade en chans i NHL.
LohmanderS Mranonymous Samt att han själv tydligen utryckt att han vill hit av alla lag (varför vet jag ej) Gissar att det är klart innan fredag.
Vtown Till er som påstod jag hade fel om Vranas lön, tror ni räknar fel . Hockeynews gick också ut med lönen. 250.000 euro netto är typ 3 miljoner kronor. Netto! Typ 5.5 miljoner i brutto. Blir ca 450 i månaden isch.