HoffasRiv Jag är inte negativ per automatik, men det blir spännande att se honom in action. Det är ju inte en färglös värvning iallafall 😆
Lejon-Fantasten Lukkinen Det enda rimliga jag kan tänka mig är att någon vinge är på väg bort från truppen. Eller…? Ja det skulle vara väldigt rimligt i så fall.
Isac Lukkinen Det enda rimliga jag kan tänka mig är att någon vinge är på väg bort från truppen. Eller…? Elie fått bakslag, var min första tanke. Hoppas inte för det är en pissusel ersättare isåfall.
Chad Vi löser en stigande ålderskris och ett dåligt omklädningsrum. Med ännu äldre spelare och ett ännu sämre omklädningsrum.
Mranonymous Chad shinnimin är inte dålig i omklädningsrummet. Han är en extremt bra pådrivare och en vinnarskalle utan dess like. Dock gillar jag inte filmandet och åldern Men så extremt viktigt att C1 är riktigt riktigt bra
Lukkinen Chad och ett ännu sämre omklädningsrum. Är han dålig att ha i omklädningsrummet? Mycket kan man säga om honom men det har jag faktiskt inte hört, stämmer det? I så fall hade väl inte Löjleå behållt honom så länge?
Jocke Chad Vi löser en stigande ålderskris… Med ännu äldre spelare…. Medelåldern i laget är 26. Det är inte högt.
Pripps Sticker ut hakan och säger att han kommer att bli nyttig. Favorit i saaben nästa säsong. Med lönen han lär få hade jag dock hoppats på något spetsigare!😅
Coaches challenge Pripps Kommer ju iaf inte få överlägset minst powerplay nästa år. Dock vore det ju ett bakslag om dom inför avstängningar för filmning nästa år
Junlandshöftkula Lukkinen Jag tror han är en spelare som dödar för sitt lag. Sen är han en jävla gris att ha mot sig men kan ante få honom att dra åt rätt håll tror jag stenhårt på detta!
P22 Wow, okej det var verkligen otippat om fallet är så att Brendan är klar för LHC. Broc och Hägglund måste ha nån baktanke tänker jag. Hoppas på 1 år inte mer. Sen kan han inte vara så dyr?
Kjeppkinesen Lukkinen Kan inte påstå att jag förstår den här värvningen (om den stämmer) 35 år fyllda halvdvärg vänsterytter (som vi redan har att gödsla med i laget) vänsterskytt när en högerskytt hade varit mer än välkommen i truppen knappast “spets” (längre) som gör oss vassare Nordamerikan ✅ Bra karaktär ✅ Rutinerad ✅ Vinge ✅ Pådrivare och vinnarskalle ✅ +30 poäng ✅ Jag gillar den här värvningen. Precis vad vi behöver! Han kan ju dessutom ligan och är van vid stor is. Han behöver således ingen inkörningsperiod.
Lukkinen Kjeppkinesen Vinge ✅ Sure, men vi hade behövt en RW, LWs har vi så in i helvete många av alla redan. Men men, till rätt peng spottar jag inte på värvningen. 1+1 år?
Lukkinen Junlandshöftkula Jag tror han är en spelare som dödar för sitt lag. Sen är han en jävla gris att ha mot sig men kan ante få honom att dra åt rätt håll tror jag stenhårt på detta! Delar den bilden, därför blev jag paff när någon påstod att han är hemsk i omklädnignsrummet för det rimmar illa med den bild jag fått av honom.
Junlandshöftkula Lukkinen tänker som pitbull/murbräcka (ja, larvig jämförelse) men alla dagar i veckan hellre en sådan än ljungh som inte ens skulle reagera på mordförsök på medspelare….