Kjeppkinesen East Vinni Lettieri ryktas vara ett namn som LHC är ute efter. Han ryktades ju till HV och Luleå häromdagen.
Kjeppkinesen East tyvärr inget bättre än något lokalt från facebook men ändå i all nyhetstorka 😅 Hoppas inte det är centern vi är ute efter. Han har ryktats till för många lag för att det ska kännas bra. PJ hade lastat allt han hade och givetvis lite till på honom enbart för att vinna budgivningen. Vi ska ju hitta guldkornen nu!
Jirpo East Vinni Lettieri ryktas vara ett namn som LHC är ute efter. Poängstark center från AHL Ser riktigt intressant ut, och dessutom en rightare. Surt bara om både HV och Luleå hugger i honom. Då har vi ju inte en chans att konkurrera varken geografiskt, hockeymässigt eller ekonomiskt………………eller?
MrNebbiolo Vinni lettieri är snuskigt dyr vad jag hör. Dessutom är han bra kompis med Justin Kloos, så står valet mellan Hv och LHC är det nog ganska enkelt för honom.
Kjeppkinesen MrNebbiolo Vinni lettieri är snuskigt dyr vad jag hör. Yes. Det känns också som att vi går i samma fälla som PJ om vi skulle ge oss in i ett budkrig om honom. Jag hoppas verkligen inte det är centern vi är ute efter, men samtidigt skulle det inte förvåna.
MrNebbiolo Det är synd att bröderna Philp bara vill spela där man kan vinna annars hade de varit drömmen. Vrana-Philp-Philp hade varit en ruskigt bra första. De lär hamna i Frölunda eller FBK.
Kjeppkinesen MrNebbiolo Det är synd att bröderna Philp bara vill spela där man kan vinna annars hade de varit drömmen. Vrana-Philp-Philp hade varit en ruskigt bra första. De lär hamna i Frölunda eller FBK.
Metallica Kjeppkinesen Kan det vara 💰som lockar? Eller tycker han att HIV utan huvudtränare har något spännande på gång?
Kjeppkinesen Metallica Kan det vara 💰som lockar? Eller tycker han att HIV utan huvudtränare har något spännande på gång? Det måste det vara. Jag undrar om vår center som vi är “nära” är en poängspruta i AHL eller en brunkarcenter på gränsen till NHL likt Philps. Vet inte riktigt vad jag föredrar. Men jag tror vi skulle må bäst av att få in en poängspruta nu när Kovacs och Shore har lämnat. Vi behöver poäng.
JofaTitan Metallica Kan det vara 💰som lockar? Eller tycker han att HIV utan huvudtränare har något spännande på gång? Han har nog hört mycket gott om staden och fansen och längtar till att få skrinna ut i ett fullsatt Husqvarna Garden.
Kjeppkinesen MrNebbiolo Vad jag hör är det felaktiga uppgifter. Intressant. @storfiskarn34 gillade ditt inlägg om Philpsbröderna btw. 👀
Metallica RoB30 Kan nog vara en bra värvning på pappret men gillar inte att plocka in skadade spelare.