MrNebbiolo När jag lägger pusslet just nu spelar nog Ehn center i tredje eller fjärde
Äntligen! Vi har en av Sveriges bästa fjärdecentrar i laget, det är dags att vi använder honom som det nu.
Smart också att ändra strategi med tanke på hur centermarknaden ser ut och hur många lag det är som letar centrar i år. Lyckas vi värva en riktigt bra spetscenter är det bra jobbat.
Kjellman
Intressant rapport Kjellis! Han verkar helt klart genomsympatisk och tydlig i sin kommunikation, ska ju dessutom ha gjort underverk i Danmark i närtid. Jag tror stenhårt på den här tränartrojkan. Blir enbart lugn och trygg när jag tänker på alla tre, till skillnad från hur det har varit tidigare år.
För en gångs skull känns alla rekryteringar riktigt bra på förhand. Hägglund imponerar i sitt resonemang, även om det emellanåt slinker igenom några standard hockeyfloskler. Men att “åka skridskor” och “jobba hårt över hela banan” är ändå två faktorer som är helt avgörande för framgång.
Elie - Ny - Vrana
Karlström - Bakke - Ny
Södergran - LL - Nybeck
Degerstedt - Ehn - Krantz
Hoffa
Nog ska väl den där fwd-uppsättningen kunna göra lite skada?
Nej, boys and grils. Det känns stabilt över hela brädet. CJS has been cooking som kidzen säger. Topplag incoming.