ananas Kallzon man kan ju passa på att utnyttja situationen lite: spelare och klubb som väldigt gärna vill ha varandra och där stora pengar är inblandat, borde kunna innebära en slant till LHC också om vi spelar svåra.
Säg förlåt! Borde väl inte vara så svårt att kanske mjölka ngt i storlek med två tre av hans månadslöner för en spelare som ändå kan komma att bli konkurrenter till oss om aik skulle gå upp som de ändå varit nära på att göra i närtid.
LohmanderS Kjellman Ja, Lilja är exakt en sådan spelare vi INTE ska värva för att ta kliv. Då tar jag mycket hellre tillbaka tex Russel, bara som ett exempel.
Jirpo Nu har vi testat att ta in spelare ”med lite stökig karaktär” några gånger genom åren, t.ex. Jämtin, Myran, Kovacs, Lennström. Den typen av spelare funkar verkligen inte i Cluben, och hoppas vi en gång för alla inser det.
Jirpo Lejon-Fantasten Myran? Stefan ”Myran” Gustavsson För ca 100 år sedan tog vi in en ultra-AIK:are. Började bra, men slutade som med Kovacs.
JofaTitan Kallzon Ni på bullen försökte övertyga mig om att han hade växt som person när han blev farsa men ett ruttet päron är ett ruttet päron Förstod aldrig det där argumentet. Han var farsa i Luleå och Örebro också
Gud Jirpo Vår dåvarande kapten som kände att spela för Cluben gjorde att han tröttnade så mycket på sporten att han lade ner karriären och bröt kontraktet med oss. Två veckor senare fick han tillbaka suget och skrev på för AIK istället.
Helikopterplattan Vår EP lyser i frånvaro av rightare på backsidan, Gittaren absolut men vi måste få in ett offensivt vapen där. 33-åriga Hulta med 21 poäng i Schweiz är för mig inte superlockande..
Lejon-Fantasten Helikopterplattan Hulta med 21 poäng i Schweiz är för mig inte superlockande.. Det är betydligt bättre än vad alla våra andra backar producerade den gångna säsongen där endast Berra gjorde 19p. Men sen är det väl åldern som är lite hög kanske. Samtidigt har vi redan sänkt åldern i laget rejält med alla som lämnat.
Isac Helikopterplattan Vår EP lyser i frånvaro av rightare på backsidan, Broc får ta och hitta vår egna Brogan Rafferty borta i NA
Hotspurs exile82 Så Weinhandl, Hlinka, Hlavac var inte stjärnor då, då funkade det ju alldeles utmärkt. Jag tycker man kan få ha olika uppfattningar har bara så svårt att följa med i hataströmmen mot Kovacs, ja han är speciell men fy fan vad poäng han gör 😊. Väntar spänt på att fördelningen ska spridas ut på flera 🙏 Har inget emot Sossar tvärtom men var bara en liknelse om att ‘Alla ska med’ som Löven myntade.
Säg förlåt! Hotspurs säg inte så det var ju det bästa med inlägget att det skulle vara en pik mot sossar ju🙂
exile82 Hotspurs Så Weinhandl, Hlinka, Hlavac var inte stjärnor då, då funkade det ju alldeles utmärkt. Hockeyn såg annorlunda ut för 15-20 år sen, minsann. Känslan är ju också att även om de där tre levererade bra så var det alltid laget som skulle vinna.
Kjeppkinesen Slottsvakten Snygg fru, dock. EDIT: Se på fan! Att hon skulle bli ihop med en AIK:are stod skrivet i helvetet.
robson Hur ser Kovacs out-klausul ut? Kan han skriva på för en utländsk klubb (med ök om att riva det kontraktet) och sedan skriva på för AIK utan att vi är inblandade?