Jirpo Fan va fint att Tobbe är klar. Nu ser uppsättningen av forwards ruggigt bra ut. Tippar på at Hoffa… (vänta måste googla på hans namn), Johan Johnsson eller Lawner hänger löst. Men skulle jag få önska så skeppar vi Shore dit pepparn växer
jg DragskottsDan Vi blir absolut av med några dyra kontrakt men tror inte spelare som Ginning eller Lycksell nödvändigtvis är så mycket billigare, vilket är spelare vi bör försöka få hem till nästa år! Shore/Rattie/Fanten/Rissanen ut är 17,5MSEK Ginning/Lycksell in är 7,5MSEK
Kjeppkinesen jg Shore/Rattie/Fanten/Rissanen ut är 17,5MSEK Ginning/Lycksell in är 7,5MSEK Fan, det kanske är möjligt trots allt?
GJ Lukkinen - nu har jag kollat upp detta igen, Holmertz har aldrig varit i kontakt med någon annan klubb någonsin. Han funderade tillsammans med sin familj om framtiden men efter det stöd/utmaning från Cluben var det ett enkelt beslut.
Hotspurs Kråkan är den sjukaste mest spektakulära värvningen sedan lockoutsäsongen, inte ens nyss inkomna Lennström är i närheten det säger allt. 🤩
DragskottsDan Hotspurs Ja morgonbången var stadigare än vanligt idag när man vaknade! 🥳 Nu återstår bara frågan om Fantenberg!
Hank Så jäkla kul att han är tillbaka. Har fan drömt om den här dagen i 10 år. 🤩 När var det senast SHL fick in en spelare med sådana NHL-meriter innan spelaren ens fyllt 30 år? Finns det några exempel?
alfie Hank kvinnomisshandlar-Berglund var 31 men är väl det närmsta.. och han återvände inte till laget i sitt hjärta. Och Kenny J förstås även om det var lockout och det inte var SHL..
Metallica Nästan lite svårt att smälta att vi ställer upp med Vrana i förstakedjan och i PP när serien drar igång om en månad. Öppet mål för marknadsavdelningen att sälja säsongskort, lösbiljetter och medlemskap nu. Gå all in på tre fullsatta hemmamatcher direkt. 🙂
Hammarn Metallica verkligen! Läge att höja biljettpriset något så finanserna går ihop? Varför inte köra kampanj på matchtröjor med Vrana!!
ananas Kjeppkinesen Låter farligt om vi sitter fast med extremt dyra kontrakt på många år om vi tvingas stå för hela kostnaden själva från och med nästa säsong. Skulle ju vara direkt oseriöst av PJ och gänget att inte ha koll på även kommande säsongers kontraktskostnader jmf med uppskattad budget. Då är man Leksand eller Hästen.
Hagel-Harry Som boende i närheten av Väla är besöken i lkpg tyvärr begränsade. Men jag och största grabben kommer åka ”hem” minst dubbelt så många gånger denna säsong. Lever fortfarande i någon form av bubbla. Vrana highlights
X-(:)-X-y På tal om annat, kikade in Rattie på ispremiären samt matchen igår, han utstrålar allt det motsatta till vad Musse säger.
Kjeppkinesen X-(:)-X-y kikade in Rattie på ispremiären Jag hörde att han flög fram på träningen häromdagen och skrattade friskt? Igår såg han dock riktigt trött ut.
edenbrah Kjeppkinesen Tror vi alla hade varit trötta att åka ner till kommunen & lira en helt betydelselös match