Revoleddam Möjligt att Vrana inte är klar för Cluben, men varför skulle han välja Schweiz före Prag? Spelar han inte i Prag, så lär han hamna här.
X-(:)-X-y Revoleddam Ett fantastiskt land att bo i, bättre lön än i Prag, hans favorit Östman är där nu….
X-(:)-X-y CocaKolarik Det är bra, men det ändrar ju inte det faktum att även lagen i Schweiz kan skicka spelare under kontrakt. Jag spånar bara lite anledningar till att han kan välja Schweiz istället, för valet står nu mellan oss och just Schweiz.
joenzzie^ Såg detta inlägg på Puck Empire innan inlägget togs bort… tolka det hur man vill men kanske anledningen till att det togs bort.
Kjeppkinesen joenzzie^ Har folk missat detta inlägget? Där låter det på Vrana som det inte blir Cluben. Jävla Choklandätande pissland känner jag. Fan ta Östman om han hijackar den här värvningen. exile82 Ridå!
damphunden Jag väljer naivt att tolka PJ:s svar med att han är irriterad över att han inte hinner få ordning på alla papper till idag och att chansen till en fet presentation uteblir.
TheDude Lejon-Fantasten Jakobsson har aldrig varit ärlig med Corren när det kommer till nyförvärv som är på ingång Det har ingenting med ärlighet att göra. Det är bara att LHC vill ha kontroll över informationen och har all rätt till det.
clubenS Väljer han Schweiz hoppas jag det är sista gången vi gör ett försök att få hit honom. Då kan LHC inte vara så viktigt, har en helt annan förståelse om det blir hemlandet Tjeckien.
HNez Jag vill inte vara sån, men att vi litar på ett Instagram-konto känns som en reach. Hade Vrana varit helt klar hade vi vetat det från folk här med inside. Jag snackade med Höken senast i lördags, och fick ungefär “Man hade nog gärna haft det klart tills måndag”. Hade det varit klart bakom kulisserna så att ett instagramkonto har koll på det hade Höken haft koll.
Jocke X-(:)-X-y Corren är så förbannat värdelösa. Den där artikeln om Vrana är ju uppdaterad rejält för att täcka upp för en helgarderad 1X2. Snacka om click bait.