Kjeppkinesen Jocke Håller helt med. Alibijournalistik för att visa att man försöker. Sluta stör PJ. Terrorisera källorna istället där det finns en chans att faktiskt få nåt konkret.
Jocke Kjeppkinesen Terrorisera källorna istället Dom har inga källor. Dom läser samma artiklar, forum och Instagram-konton som oss. Därför terroriserar dom PJ istället.
Kjeppkinesen Jocke Dom har inga källor. Dom läser samma artiklar, forum och Instagram-konton som oss. Därför terroriserar dom PJ istället. Nån ingång måste de ju ha. Även om det är städerskan på övre etage. Låt mig iaf få intala mig själv det så jag med gott samvete kan klicka på prenumerationsknappen varje månad.
Kjeppkinesen Sean Day klar för AHL, så honom kan vi räkna bort. AVSLÖJAR: Här hamnar Day efter uppbrottet med HV71 - HockeyNews
Jocke Förhoppningsvis är det locket på då man kommer ha ett litet bord på en röd matta på isen vid 16:00 idag. På bordet ligger ett papper och en penna. Inget är som sagt klart innan bläcket är på pappret. Innan dess kan man gå stenhårt på dementier och siter som basunerar ut att allt är klart.
exile82 Jocke På bordet ligger ett papper och en penna Ja, eller så är det ett inspelat klipp som visas på jumbotronen. Jag utgår inte från att han är på plats
Hagel-Harry Inget är klart innan det är klart. Men, jag väljer att lita på höken här. Han är väldigt noga med att inte lägga ut något innan han har tillräckligt bra källor.
Jocke Vi bygger upp för ett ANTI-KLIMAX. Och det är vårt fel som vanligt.. Jag vill bara se laget och vara glad, inte gå därifrån missnöjd. 😃
Kallzon Lejon-Fantasten Jakobsson har aldrig varit ärlig med Corren när det kommer till nyförvärv som är på ingång, så det är inget som förvånar mig att han fortsätter att dementera. Tror han är så ärlig han kan vara. Det är inte klart förrän det är klart. Sedan är det väl så att man vill äga nyheten själva och presentera den via officiella kanaler (hemsidan eller under ispasset etc) och inte via Corren
Lejon-Fantasten Kallzon Sedan är det väl så att man vill äga nyheten själva och presentera den via officiella kanaler (hemsidan eller under ispasset etc) och inte via Corren Precis, han har ju ingen anledning att säga som det är till Corren och Jakobsson är väl medveten om att Corren inte ställer några följdfrågor som publiceras.
Mranonymous Jag tror ärligt att denna gången så dementera PJ pga Vrana faktiskt inte är klar och att ingen ska få så stora förväntningar inför kvällens ispass. Jag tror inte att Vrana har bestämt sig ännu. Vet att Schweiz också är med i bilden
alfie Skapligt antiklimax om det inte blir nåt med mr koks. Men man ska minnas att allt detta startade, innan Höken skrivit om det, med ett inlägg från @storfiskarn34 och det är i princip en officiell presentation. Jag är inte orolig än.
Kjeppkinesen Mranonymous Vad jag hört nu presenteras inte Vrana idag. Han har inte tagit ett beslut ännu. Tyvärr Jag kräks. Ska sjukskriva mig och svimma lite nu. Väck mig när det är klart, och om det inte blir klart – väck mig aldrig.
Chad Vet att vrana är drömmen . Men vårt lag blir väldigt tjockt på forwardsidan . Ska vi ha nybeck och Södergran i fjärde med Oliver Johansson . Lawyer och Jonsson på läktaren ?
MTCluben Vrana kommer! Kommer verkligen Vrana? Vrana är klar! Nu firar vi! Vrana är INTE klar! Kommer verkligen Vrana? Vrana presenteras för schweiziskt bottenlag med en lön på 1 miljon i månaden.