Låter väl vettigt, du har inte hört något om någon lite ” roligare ” spelare
Silly Season - Strategier och spelarutvärderingar
SnipernPyatt2 tyvärr.
Mranonymous Vad jag hör så är tanken är proos ska bli utlånad och för att ha möjligheten att kalla tillbaka vid skador.
Låter desto mer rimligt. Han ser ut att ha lite storlek och ett bra skott iaf.
Om Hultström ska lämna så vill jag gärna se att det blir officiellt så fort som möjligt så kan man gå vidare med livet och leta efter backar. Kommer inte hända ett skit där innan det är 100% klart att han drar till Schweiz (vilket det verkar som).
Metallica ja jag tycker att ett beslut snart bör krävas. Är bara 20 dagar kvar tills hultas out går ut så bör komma snart.
Skaplig föryngring i laget! Måste ha kunnat frigörat rätt stora löneposter när Bouma Törna mfl försvinner. Förmodligen mer pengar till en vass forward och en toppback antar jag.
Alltså Hultas out går ut sista april? Då kan väl ingen kräva besked innan sista april. Jag antar att Cluben har bra koll på läget med tanke på att man träffar Lennström och tar med honom till både bilhandlare, mäklare, barberare och thai-salong.
Ang. Proos är det fint att se, sen skulle jag säga att man behöver fundera på om han ska trumma vidare i Almtuna och vi ska jobba på den relationen (där det faktiskt är realistiskt att kunna ha lite spelare framöver) eller om man vill försöka styra det till att han ska vara i en lite mer krävande miljö (typ Bofors). Ändå positivt att man jobbar på att fylla upp med lite spelare i stallet.
I ett vakuum känns Proos intressant. Tycker han stuckit ut när man kollat på Öhrqvist. Väldigt bra på att vräka sig förbi motståndare.
MrNebbiolo hade även funkat med Lilja faktiskt
Det går fort i hockey. Du har väl alltid predikat att vi är ålderstigna och behöver få in spelare som vill nånstans i karriären? Och så hade du varit ok med att ta in en 32-åring som levt på fart och kraft och som varit ute i världen och ska hem och slå sig till ro?
SnipernPyatt2 Ska ni använda Oliver Johansson som center? Han har inte spelat center på flera år i Timrå. Senast var nog i juniorlagen. Förövrigt en spelare som man väntat i flera säsonger på att han ska ta ”nästa steg” men som har uteblivit. Riktigt bra fart, en av dom snabbaste i SHL. Hans mål mot HV förra säsongen blev framröstad till årets mål den säsongen.
Trodde han skulle ta klivet ner till hockeyallsvenskan, men kanske kan ta steg hos er. Saknar smartness, fastnar väldigt ofta längs sargerna trots sin fart. Ska bli kul att följa honom iaf.
- Redigerad
Det är att vi behöver försvenska men jag har hört hur marknaden ser ut och den typen han erbjuder ej växer på träd nu. I min bok behöver vi ej poängspelare.
Klart nu att Hulta lämnar.
FUCK!
Hej Lennström
Krävs lite firepower från PJ nu.
SnipernPyatt2 Som PJ sparat in på forwardssidan har han väl råd o ge lennström typ 500K i månaden, ny volvo och ett hus i ekängen